Ais Blended - Mangga

Ho...ho..ho....
Akhirnya  dapat gak aku buat ais mangga blended ni...baru hari ni dapat buat...huhuhu....hari tu pi pasar malam nak beli mangga tapi takder...ada buah mangga yang hijau jer....(*/*)
Tapi buah mangga sekarang ni mahal kan....Entry pasal aku nak minum ais blended dan cara2 nak buat kat Sini
Buah mangga yang dibeli di pasar borong Selayang pagi tadi
Ermmmmmmm.......ishhhhhhh.....
Gelas besar punyoooo.....

Arghhhhhh......bestnyer dapat membasahkan tekak dengan ais blended yang dibuat sendiri....Nyummmmmm...nyummmmm....^_^

14 ulasan:

Aboy93 berkata...

errrr.... terliur tgk ice blended ni...

Iman berkata...

Aboy93:

Nah...secawan....hehehe ^_^

umialya berkata...

ader lg???

Iman berkata...

umialya:

Hehe...kalau datang baru saya buat...ngehngeh....

Amyna berkata...

halamakss! terbayang2 buah mangga yang masam2 manis... Tambah2 di buah jus macam nie.. perghhhh!!

Abhamz berkata...

salam, buat sendiri sudah tentu kebersihan dan kelazatannya...

iris berkata...

baik untuk kesihatan arghhhh dahaga la plak

Mar berkata...

tringin jgak nak rasa nih,..xpnah lagi rasa.

Iman berkata...

Amyna:

Hehehe...lazat dan enak.....(*_*)

Iman berkata...

Abhamz:

Yuppp...terjamin semuanya....

Iman berkata...

iris:

Yezza...baik untuk kesihatan....jom...

Iman berkata...

Mar;

nah....secawan...hehehe...try la buat...best woo...

Dhiaqiud berkata...

Terliur nyer ngan mangga tu..nyummy..lapa lak..

Iman berkata...

Dhiaqiud :

Lapar ke...jOm kita buat lagik...hehhee