Menang Contest!!!!

Menang Contest la......Yehhaaaaaaaaaa...yabedabedu!!!!!!(Keputusan pemenang Jumaat lepas)
Tapi baru hari ni buat entry sebab ada 4 cerita dalam satu entry ni...
Nak tau...baca sampai habis....pi minum air dulu...

GA ni dari blog amnybelle2606 

Cerita (1)
Masa melawat blog kengkawan,tetiba ternampak satu contest gambar kanak2 perempuan yang ciut dan comel gitu....
Entah kenapa aku suka sesangat dengan gambar kanak2 tu...dan tetiba rasa nak join...

Ramainya yang join contest tu...Hampir 150 peserta...
Sambutan yang amat menggalakkan...
Tahniah pada Linda....
Dan bagi aku kalau ada rezeki untuk anakku,insyaallah adalah...kalau tak dapat..takper..sekurang2nya kengkawan lain dapat...
Dan yang semestinya dengan menyertai contest ni kita dapat mengeratkan lagi hubungan kita semua....

Cerita (2)
Tibalah hari cabutan bertuah....

Mak oi banyaknya penyertaan....tengok tu betapa banyaknya nama untuk dibuat cabutan...
Dan.....
Cabutan bertuah dibuat oleh si anak perempuannya yang comel tu....Nur Fatihah Amni...
Dan dengan kecomelannya itu....dia telah mencabut satu nama yang tak disangka2 olehku.....
Tang tang......teratakimpianibu
Tak sangka lak boleh menang...Murah rezeki aku...Amin.
Dalam 150 peserta tu,entah macamna si comel Linda tu tarik nama aku lak...Huhuhu....Alhamdulillah...
Dan hadiahnya ialah....
Beg Upin Ipin yang amat cantik di mataku...
 Tercapai sudah impianku untuk menang contest Linda ....
Alhamdulillah...Cantik giler beg tu...tak sangka dapat beg upin dan ipin ni....
Dan pastinya Balqis akan riang gembira dengan hadiah ini....Yezza....

Cerita (3)
Semalam tengahari keluar gi Pasar Tani berdekatan opisku dengan hubby...
Dalam beratur nak tapau nasi kukus ayam dara,tetiba aku terpandang seorang perempuan semacam aku mengenalinya...duk beratur betol2 belakang aku tapi tak berani nak menegur sapa sebab takut tersalah orang....
Tapi sempat bisik kat hubby 
" Yah,Ibu macam kenal jer kakak belakang kita ni...macam kakak yang kat blog ibu join contest tu la...yang ibu menang dapat beg upin dan ipin tu..."
Terasa sesangat nak pi tegur tapi takut salah orang....so diamkan diri jer la...
Lepas beli nasi tu jumpa sekali lagi masa nak beli air lak...terkinja2 rasanya hati aku nak pi tegur...tapi ishhhhh....segan la pulak....Habis kat situ....dan balik opis...

Sampai kat opis,terus tanya linda di Fb...Hahaha...betol rupanya....Adoii...terlepas la nak bertegur sapa di alam realiti...Huhuhu...
Dan rupanya opis dia tak jauh dari opisku....

Cerita (4)
Pagi tadi dapat call dari Linda...kata nak datang hantar hadiah tu kat opis...Fuhhh....bagus betol la Linda...terus sampai muka pintu...sayang kamu...hehehe
Jangan jeles yer...kita orang dah peluk cium dah...muahhhh....tanda bersahabat....hehehe
Dan mula2 bersua muka dengan Linda tadi,walau sekejap jer....aku dah boleh buat kesimpulan tentangnya.....
Maap yer Linda....saya komen awak kat sini yer....
  • Seorang wanita yang cantik
  • Terserlah wajah seorang ibu dan isteri yang penyayang
  • Peramah
  • Seorang kawan yang baik
Cukup la tu kan...nanti Linda marah aku....huhuhu

Kepada Linda yang comel tu....nanti aku buat satu entry bila hadiah tu dah sampai kat modelnya....hehehe...tunggu...

12 ulasan:

kak long berkata...

taniah iman..!

Iman berkata...

kak long:

Terima kasih Kak Long...:)

Ilhamny.com berkata...

alarrr..malunya...tetiba mcm rasa sebak pulakkk baca entry nih...terharu sgt...
tenks cyg...muahhh..
mmg yg bagusnya linda dah dpt satu kwn baru...

Natasha berkata...

nak hadiah lumayan????

http://natasha1987.blogspot.com/2010/12/hrefhttpwww.html

Elly & Emmy berkata...

wah tahniah Iman..
memang bertuah...

Iman berkata...

Ilhamny.com:

Ku pun teharu....tak sangka dapat kawan baru yang baik hati...huhuhu

Cyang awak jugak....muahhh..

Iman berkata...

Natasha:

Lumayan ke tak lumayan ke...saya nak...muahahaha...

LyNn HaMzAh berkata...

tahniah iman...seronok kan dapat jumpa kawan blogger...

Iman berkata...

Elly & Emmy:

Hehhee...terima kasih...Bertuah untuk kali ini....:)

harap kengkawan pun bertuah gak...

Iman berkata...

LyNn HaMzAh:

yupp...betol tu Lynn...seronok lak rasanya bila dapat jumpa kawan blogger...

Nanti kita lak jumpa yer...hehehe...insyaallah...

izan_cute berkata...

tahniah... =D

amira berkata...

woah.... tahniah2!