Cerita Di Kampung

Hehehe....sambung balik cerita di kampung masa cuti raya yang panjang hari tu..2 minggu woo duk kat kampung...tapi gilir2 la...jap kat kampungku,jap kat kampung hubby...macam chipsmore lak...ala 2 jam jer jarak perjalanan...

Ni nak sambung cerita masa kat kampung hubby....masuk kebun buah kepunyaannya yang jarang2 diterjah oleh tuan punya tanah...(diamanahkan kepada abang ipar untuk menjenguk dan buat apa yang patut...hehehe....kira sedekah la bila musim buah)

Kesian lak kebun ni kan...jarang2 sekali tuan empunyanya menjengah,almaklumlah...

6 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

bestnyaaa...
banyak buah-buahan!
terbaikkk dr kebun... :)

Hezesuze berkata...

waallllaaa!! beshnye ada kg yg ada dusun buah2an....rasa nak balik selalu jek...hehe

Mawar Merah berkata...

Ala..dah buruk pun doyan tu.. Sygnye..

Mawar Merah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
charlie N angels berkata...

sayang nyer doyan tu...x di amik kesah...sampai buruk...pas tu biji pun dah bercambah nk jadi pokok doyan balik...ia marah kt tuan nyer tuh....x amik kisah pasal dusun doyan dio....

hajarus berkata...

wah... bestnyer banyak buah2an...