Ayam Kampung

Ayam kampung kepunyaan bonda telah menjadi korban untuk santapan anak2 dan menantu yang balik beraya...sedap woo.....Ayam jantan muda lak tu...
Rentetan sewaktu penyembelihan.... Sambil tengok sambil tutup mata....

Ayahanda dan kekandaku adalah orang yang bertanggung jawab dalam kejadian tu...huhuhu



Tarang.....Dah bogel dah...2 ekor yang menjadi mangsa pada hari tu...
Sedapnya ayam kampung ni....lembut jer isinya....patut la ramai yang sukakan ayam kampung....rasa yang lain dari ayam bandar....

4 ulasan:

umialya berkata...

bestnya tp kt sini susahnye nak makan ayam kg.. makan ayam daging je hari2

charlie N angels berkata...

Raya pose semelih ayam kg.... raya qorban semelih lembu kg.... lumrah2

sweetie2010.blogspot berkata...

bela ayam sendiri, proses sendiri, bagus mak Iman. tentunya dah masak rasaya lebih sedap, lembut gitu, tapi ayam kampung ni kecil sikit erk..

sz | m.s.s berkata...

heee..samalah kat umah mertua ari tu selamat 5 ekor ayam kampung dikorbankan...cucu2 sangat gumbiraaa plak tu tgk proses penyembelihan nih..sabo je la...