Mencari Decal Corak Old Country Rose

Tetiba aku teringin nak buat decoupage....kat rumah ada teko,pinggan dan balang kaca kosong (baru beli dan nak beli lagi)...aku nak make up barang2 ku itu....tapi mana nak cari decal yang sama corak dengan koleksiku sebelum ni...Corak bunga Old Country Rose...

Rasa2 sama tak bunga kat pinggan atas dengan decal yang kat bawah ni?


4 ulasan:

charlie N angels berkata...

nak 100% sama tu mcm tak je....tapi kalau sipi2 tu nak 100% sama... ;-)

Iman berkata...

tu la....tengok sekali mcm sama...tengok sekali lagi...huhuhu...lain jer...

Cenderahati Akamika berkata...

yang tu version 1, sila lihat version 2 ada..sedikit pertukaran...:)

Version 1..mmg tak sama...
Version 2.. hampir2 la... cuma tak cukup bunga.. :)

Iman berkata...

Cenderahati Akamika :tq...saya dah berkenan sesasngat dengan version 2 tu...dah bank in dah...tak sabar nak menunggu...hehehehe