Makan Durian

Lepas balik main badminton kat Sungai Besi tengahari sabtu lepas,aku ke pasar...nak cari pisang,nak buat kerepek la....tapi tak jumpa...yang ada pisang dah masak....Oooo,kesian kat aku...nampaknya projek aku akan tergendala...Wuaaaa...
Dalam dok mencari pisang tu...aku jumpa lak buah durian...pakcik tu jual dengan van dan baru sampai dari pahang..huhuhu...panas2 lagi...hehehe
Tak dapat pisang,aku rembat la buah durian...
Semenjak dua menjak ni...aku asyik dengar korang bercerita pasal korang makan durian
jer...terliur aku ...
dan tiba masanya aku lak melantak durian tu...hehee
Balqis pun duk bising nak makan durian dari minggu lepas lagikkk..
Di antara gambar yang sempat aku snap sebelum di nyam2...hehehe
2 plastik ni Rm20.00..8 biji tu.....





Puashati dapat makan. Alhamdulillah.Memang sedap duriannya...nyam nyam.
Di antara aksi2 hantu durian....tak padan dengan kecik...
Baki buah durian setelah dibedal oleh hantu2 durian...Meh la nak merasa...ada lagik ni...hehehe...tapi kena mintak izin Balqis sebab dia siap pesan"Ibu...simpan untuk Balqis tau,Balqis nak makan lagi"

4 ulasan:

charlie N angels berkata...

bikin tempoyak pun...sodap nie....

sweetie2010.blogspot berkata...

satu rumah bau durian tu..

Iman berkata...

charlie N angels:Yupp...Iman dan Balqis suka tempoyak..tapi hubby tak berapa suka...Kite orang memang hantu durian...hehehe

Iman berkata...

sweetie2010.blogspot:Betol kak....bukan satu rumah,duk kat luar pintu pun dah bau...hehehe..nasib baik suka durian,kalau tak....