Kembali Berblog


Tajuk pun lain macam bunyinya....dah 1 minggu aku tak boleh nak berblog...naper erk....sibuk tu satu hal.....tapi entah mcmna lak pc aku buat hal....Dah 2 minggu aku boleh bukak jer blog tapi dekat shoutmix blog aku hilang....keluar page error...aku tak boleh nak baca dan jawab komen yang kengkawan tinggalkan kat shoutmix...huhuhu...nak buek cammna....harta tu bukan aku yang punya....opis aku yang punya...mungkin disekat atau server slow....aku terjah kat blog orang lain pun sama gak...aku boleh baca jer...tapi nak tinggalkan komen,tak boleh....sodih den...
Dan pagi isnin ni buat aku gembira dan heppy sebab bila aku bukak blog aku....shoutmix dah keluar balik....Hahhhh?4 page komen kengkawan tinggalkan...maap bebanyak yer sebab aku tak balas komen kalian....bukan tak sudi tapi memang aku takleh baca komen yang kalian tinggalkan...insyaallah lepas ni kalau takder problem lagi...aku balas yer...sayang kamu!!!!!

2 ulasan:

charlie N angels berkata...

Oooo patut ler...pasai server la tu... x patut...x patut...

Iman berkata...

tu la charlie....tak leh berblogger dan takleh baca komen kengkawan tinggalkan...hahhh...hari ni bila leh nampak...mak ko....sampai 4 page komen ditinggalkan...