TEMPAT MENARIK DI LANGKAWI - LANGKAWI ADVENTURE AND X - TREME PARK

Tempat paling best dan mencabar diri ...best upernya aktiviti2 lasak ni..dari dulu lagi teringin nak cuba semua aktiviti ni..tahu pun bila terpandang kat fave - ada promosi - kalau tengok harga di sana memang mahal - nasib baik tengok kat fave hari tu..cuma tak beli jer vaucher tu..bila sampai sana cakap saya nak yang pakej rm120.00 yang ada 6 game ..kalau ikutkan diorang bagitau rm150 untuk 5 game jer...ishh..nasib baik bijak gak...hahahha...
* jadi kalau uolss nak dapat murah..bagitau kat diorang mcm tu jer..nak yang macam dalam fave tu..rm120 ada 6 game..

Package includes:

30-minute ATV single riding
15-minute jungle horse riding / pony riding
15-minute go-kart single seater
10-minute archery (20 arrows)
15-minute paintball target shooting (30 pellets)
20-minute sky bike adventure

Alamat - Lot 1453, Kampung Kilim, Mukim Kuah 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia


ala carte dia..mahal ..jadi baik korang bayar rm120.00 untuk 6 game..

offer kat fave - tetap mahal akalu amik ala carte

GAME 1 - SKYBIKE
memang teruja giler nak naik benda nih...

oooowww..siap leh lambai2..peace2 lagi..


gayat weh..jauh lak tu nak sampai hujung sana..



mula2 teruja ..pastu dah start gigil bila dah naik atas basikal tu






pastu dah hokey dah..best




















Alhamdulillah...selamat sampai
 GAME KE 2 - GO KART






GAME KE 3 - HORSE RIDING





 GAME KE 4 -




GAME KE 5 - ATV






GAME KE 6 - MEMANAH



GAME KE 7 - PAINTBALL - Untuk anakanda sebab tak amik skybike


Yang ni RM120 untuk sorang - tengok jer la dulu...tak teringin sangat sbb naik duk atas tu jer..hahaha..baik naik parasailing dari naik ni...kihkih..