INTERESTING BLOG AWARD


Inilah rupanya Award yang aku dapat

(INTERESTING BLOG AWARD).

Hahaha...Terasa semacam jer...hehehe

Ucap terima kasih dan link kat insan yang tag kat kita:

Terima kasih buat kakak Blogger ku sayang Kak Sweetie yang semanis namanya yang sudi memberi award ni untukku. Terharu sesangat dapat award ini.Terima kasih yang tak terhingga dan diharap hubungan kita akan berpanjanggan.... Amin.

Tag 15 orang blogger yang anda pikirkan olalala tropika:

Takyah 15 orang.....Bagi semua kengkawan yang sudi menyinggah kat Blog Teratak Impian Ibu....Kalau ada masa dan berkesempatan tu....sudi-sudikanlah...

Bagitau insan-insan yang bertuah ni menerusi chatbox dorang:

Baca kat entry aku ni yer

Nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri

1) Huhuhu...aku sebenarnya kureng sikit kalau kena jawab tag dan soklan2 nih....award aku nak....hehehe

2) Mudah tersentuh perasaan....

3) Amat menyayangi keluarga

4) Suka mendeco rumah....lebih2 lagi kalau gaya english

5) Sedang semangat nak belajar mendecoupage....

6)Tengah berusaha menambah zuriat....

7) Yang pasti aku tak sombong...hehehe

ok 7 soalan telah selesai dijawab dengan jayanya.....


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA