KK Home Deco - Aksesori Dan Perhiasan Rumah Ala English

Cuti Wesak hari tu...aku merancang ke KK Home Deco di Nilai....Ala terlajak sikit jer dari rumah baru aku tu...Nasib baik Highway Kl-Seremban tak jem....kalau tak aku singgah la beli roti kat stesen Petronas/Shell...buek sapu jem....hehehe...selalu jem jer...naper lak ari ni ok jer...Alhamdulillah...nak bagi aku senang hati kot bershopping...hehehe..shopping ke?
Takder makna nya nak bagi istilah shopping....aku nak gi intai satu/dua benda jer....Aku nak cari stand sebab aku nak letak pinggan mangkuk aku kat dalam kabinet dapur kat rumah baru...jadi aku nak la pinggan tu terduduk sikit...hahaha bahasa yang susah difahami...lantak la...blog aku...aku phm......
Masyaallah...kali pertama aku jejakkan kaki ke KK home Deco Nilai ni...Outlet ni baru bukak jer...tu yang paling besar tu...belakang pasar borong Nilai 3.Ni map untuk ke KK Home Deco di Nilai. KK Home Deco kat Nilai 3 ni ada 2 kedai.Outlet kat belakang pasar borong Nilai 3 ni baru bukak dan yang paling besar...

Fuhhh....besar dan.....tak terucap aku...mak oiii...masuk jer kat dalam...kaki aku tak tahu kat mana dahulu aku nak terjah...
Banyaknya pilihan hiasan gaya English kat sini.ooooo...tolong!!!Aku dah tak tahu apa yang aku nak cari sbenarnya....Tiba2..."Yah...apa yang Ibu nak beli erk sebenarnya....Ibu lupa la datang sini beli apa..."
Hahaha...Hubby aku dengan selambanya menjawab"Ayah pun tak ingat Ibu nak beli apa..."muahahaha...Laki bini sama2 dah gelap mata...
Tapi aku masih selamat lagi sebab kat dalam tu barangannya banyak yang bermotif bunga vantage....huhuhu..takder la aku jadi sasau lagi sebab aku tengah mengumpulkan barangan hiasan English bermotif bunga Royal Albert(Old Country Rose)...Kat dalam tu satu pun takder motif bunga Royal Albert...hehehe...Nak selamatkan duit sebenarnya...Banyak yang aku berkenan sebenarnya tapi biarlah dulu....ikutkan hati....mati la...Ala bukannya jauh sangat rumah aku dengan nilai 3 ni...lain kali aku leh datang lagi...
Meh kita sama2 serbu KK Home Deco Nilai 3 yang terbesar ni....Layan....
Biru Mata Hitamku....Pening den Dibueknyo...Koleksi Apple....










Gambar atas dan bawah ni,aku sengaja snap untuk sesi tayangan pada kak sanmawia..tengok teko tu,terus teringatkan dekat kak san...biar tangkap leleh sikit...hehehe...gurau yer kak...












Benda alah ni la yang aku nak cari sebenarnya...hehehe...nasib baik bila nampak ni...baru aku teringat apa yang aku nak beli....Ni lah stand yang aku cari tu... aku ambik yang murah jer...yang kat atas tu...Yang warna hitam tu mahal lo...Dalam Rm9.90 satu....kalau aku nak beli dalam 20 pcs,berapa dah duit aku terlayang kat situ jer..Huhuhu...tak boleh!!!tak boleh!!!
Jam yang menarik....

Tak terkata aku melihat semua koleksi2 ni....huhuhu
Jangan ko goda aku....





Hahaha...magkuk besar ni aku sambar yer....rege dia tak silap aku rm9.90 jer....tu belum diskaun member lagik....aku nak try mendecoupage sendirikkk....lalalala...deco bunga royal albert la...apa lagi..hehehe...tunggulah kemunculan bakat ku....muahahaha
Murah Giler mangkuk2 ni... Dah la besar gedabak....
Gambar bekas atas dan bawah ni tak silap aku rm12.00 jer....



Penutup lampu meja...cantik sangat.....





Yang ni hampir buat aku tergoda....Tempat letak lilin....








Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.

You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us
something informative to read?

Here is my webpage Methadone Use
Tanpa Nama berkata…
Alololo... Tergoda i... Semua nye nak la huhuhu
Unknown berkata…
Rambang mata

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA