Gaya English Yang Pasti AkuTertawan...Selamanya



Old Country Rose (Royal Albert)

Gambar mangkuk kat atas tu adalah kepunyaan aku yer...ulang suara...kepunyaan aku...Muahahaha...Dengan bangganya aku mengumumkan kepada seanterio dunia itu adalah hak milik aku...Naper?Takleh umum ker...nak umum satu perkara lagi ni.Barangan ini adalah barang yang terawal sekali dalam carta menduduki tempat dalam kabinet dapurku,dengan kata lain jadi model dlm kc tu...huhhhhh!!!aku bangga sebab itu jer la barangan gaya english yang aku ada...pinggan mangkuk lain ada gak tapi bunga dia bukan mcm ni...aku dari dulu suka bunga mcm ni jer..old country rose... aper2 barangan pinggan mangkuk aku nanti kat rumah baru, aku nak bermotifkan corak bunga mcm ni...
Kalau ada kengkawan yang jual decal atau stiker yang motif bunga corak macam kat atas tu...tolong rojer2 aku erk...aku nak sesangat decal atau stiker bunga mcm tu..Biasanya banyak yang aku jumpa decal yang bercorak vantage tu.Yang corak Old Country Rose jarang ku jumpa.Aku nak try mendeco dan menampal sendiri...apa kata orang tu mendecoupage..hehehe...

"Saya Budak Baru Nak Belajar....Kalau Salah Tolong Tunjukkan"
Kalau nak bagi free kat aku untuk aku try leh gak...hehehehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA