Iklan.....Rz Kithen Cabinet

Akhirnya....Yang pasti aku ambik Rz Kithen Cabinet yang terletak nun jauh di Klang...Harap aku berpuas hati dengan hasil kerja diorang...Insyaallah...Niat nak tolong orang Melayu...walaupun banyak gak aku dengar yang negatif pasal kontraktor melayu...5-6 quotation aku amik sebelum dapat rega yang berpatutan....ni kalau korang nak buat boleh amik syarikat ni. tokei dia okay je.......Dah banyak gak kontraktor aku deal...Dengan kontraktor Cina pun ada...Dengan iklan kat majalah pun ada...survey patern yang aku nak dan harga sekali..
Pening oooo kepala den....
Dan aku akan bandingkan harga yang diberikan oleh mereka semua...Fuh!!!!Mahal Giler...Yer la..nak murah buat sendiri la...kan..Aku dapat rege yang terbaik hanya dengan Rz kithen Cabinet nilah....Senag lak tu deal dengan bos diorang...En Azroy...Boleh mintak kurang lagi...hehehe..Aku ambik pakej semua dengan dia...Grill,Plaster ceiling,kithen cabinet dan pendawaian elektrik semua...

Antara Kithen Cabinet yang dihasilkan oleh Rz Cabinet.......






Plaster Ceiling......








Lain2.....





Grill....


Dan kalau korang nak layan lebih banyak lagi gambar2 dalam Rz cabinet...masuk la blog
http://rzcabinet.blogspot.com

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
tumpang tanya.keje rz cabinet memuaskan hati tak?price dorg mmg murah berbanding yg lain.tgh survey2 ni.thanks alot
Unknown berkata…
Facebook: rz kitchen cabinet atau romeezi yuleemi
azroy berkata…
Bole whasapp dekat En.AzrOy 0126187022..
Facebook: RZ KITCHEN CABINET & RENO

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA