Pasu Idaman Dah Sampai Rumah..

Alhamdulillah.....pasu idaman ku berjaya jua ku miliki...bunyi ayat macam mahal bebenor erk...bukan mahal kengkawan...murah jer...RM5 jer satu...Tp keingginan aku tu dah lama terpendam dek godaan geng tanam bunga kat fb....

Mungkin bagi orang lain takder aper2 pom dengan pasu ni...nampak biasa jer..nampak murah jerk...takper...bagi aku dia ada nilai tersendiri untuk aku....

Cer bilang..ader berapa biji...


Ni belum tunjuk seksi lagi...

edisi menyeksi....
Ermmm....tak sabor nak pasang semuanya...hehehehe....Ralit jer aku duk perati benda ni...

Haaaa..kan dah kata....malam2 buta pun pasang semuanya...gara2 tak sabar la ni.....Baris sedia.....sedia....sedia.....
Posing lagi....Erm...macam nak buat hantaran lak..
Dekat2 sikit....

hah....ni lagi dekat.....jamulah mata dengan keseksiannya....muahahhahaha...
*****Ada lagi benda yang aku nak buat sampai merasakan lambatnya esok...

2 ulasan:

zures berkata...

Sis beli kat mana pasu ni....murah lak tu...dah lama cari...

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini