Pasu Idaman Dah Sampai Rumah..

Alhamdulillah.....pasu idaman ku berjaya jua ku miliki...bunyi ayat macam mahal bebenor erk...bukan mahal kengkawan...murah jer...RM5 jer satu...Tp keingginan aku tu dah lama terpendam dek godaan geng tanam bunga kat fb....

Mungkin bagi orang lain takder aper2 pom dengan pasu ni...nampak biasa jer..nampak murah jerk...takper...bagi aku dia ada nilai tersendiri untuk aku....

Cer bilang..ader berapa biji...


Ni belum tunjuk seksi lagi...

edisi menyeksi....
Ermmm....tak sabor nak pasang semuanya...hehehehe....Ralit jer aku duk perati benda ni...

Haaaa..kan dah kata....malam2 buta pun pasang semuanya...gara2 tak sabar la ni.....Baris sedia.....sedia....sedia.....
Posing lagi....Erm...macam nak buat hantaran lak..
Dekat2 sikit....

hah....ni lagi dekat.....jamulah mata dengan keseksiannya....muahahhahaha...
*****Ada lagi benda yang aku nak buat sampai merasakan lambatnya esok...

Ulasan

Sis beli kat mana pasu ni....murah lak tu...dah lama cari...

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA