Pokok2 di Laman....

Lamanya tak buat entry pasal rumahku kan....ntah...aku dah tertinggal banyak story sebenarnya ni....huhuhuhu...tak tau nak mulakan dari mana...takper la...story yang tertinggal tu kita biarkan jer....kita mulakan yang baru yer....ngeeeee.....

Sebab semalam dah buat entry pasal laman kat rumah kakak ipar kat kampung...jadi gian aku pun datang gak nak buat story pasal laman ceciput kat rumahku kini.....
Pokok2 bunga di laman rumahku...(2 bulan yang lepas).....tengah memikirkan nak naikkan pagar antara rumahku dgn rumah jiran sebab.....tuttttt....salah satu yang tu la...tu yang tu.....nampak lalang tu kan...yang buat aku sadis tu....aku buang semua rumput dan lalang2....dia naik balik sbb merayap dari pagar sebelah.....huhuhuhu...tapi nak naikkan tembok pun kena pikir 99 kali...bajet wooo...



****Pokok2 bunga kat bawah ni semua letak kat luar pagar....


Pokok limau kasturi....nampak tu?dah mula berputik...

Pokok Limau Purut....Dah banyak berjasa kat aku dan keluarga....

Nota : Disebabkan tanah sekangkang kera....tuan rumah terpaksa mencari alternatif lain untuk bercucuk tanam...pasu2 menjadi pilihan utama....

Tiada ulasan: