Lambang Salib di.....


Ceritanya begini...
Pepagi budak lelaki kat opis aku datang kat aku dan pelawa clorets kepada ku dan kawan2 ku....Aku memang tolak la....ntah aper2 nak makan benda macam tu.....tak pernah masuk mulut la....tetiba kawan aku cakap kat budak tu try bukak kotak clorets tu....bukak satu2....(rupanya kawan aku dah tau sebelum ni pasal tuttttt...ada kat emel)...dan budak tu pun bukak.....dan inilah yang kami jumpa kat bahagian paling bawah dalam kotak clorets tu....

Astagfirullahhalazim.....
Dalam diam mereka yang tidak bertanggungjawab sanggup mencari pelbagai jalan dan helah untuk memesongkan akidah umat Islam.....Nauzubillah.....

Nota : Berhati2 dengan apa yang kita beli dan makan setiap hari....Tapi clorets  memang takder tanda halal yer....

4 ulasan:

kaklong berkata...

YA ALLAH...!!!

AinnnShaharuddin♥ berkata...

ya allah. baru semalam tengok kawan makan benda ni. macam2 zaman sekarang ni kan? hish

Iman berkata...

kaklong:

Tu la Kaklong....macam2 sekarang ni...

Iman berkata...

AinnnShaharuddin♥:

Yuppp...kita kena berhati2 dengan apa yang kita beli dan makan....semua ni dalam kita tak sedar...tapi apa yang kita makan ni lah mempengaruhi sikap kita semua....nauzubillah...