Akok.....Uhhhhh.....sedapnyer...


Inilah kuih tradisional yang paling aku suka....

Motip : Tengah berangan nak cari akok yang sedap di Kl.....

7 ulasan:

Tina Othman berkata...

kuih akok yg sedap saya penah rasa kat pasar mlm jalan tar, tiap mlm minggu, mmg sedap banding dgn tempat lain

dengan lemaknya, adoi teringat2 dah ni hehe

Cik Ila berkata...

akok kat kL mesti mahal kan???
xdpt la nk merasa macam akok kt kelantan...5 biji RM1..hehe

Ila berkata...

selalu nampak tapi tak pernah beli...hhehe

Iman berkata...

Tina Othman:

oh yer ke?nak pi terjah la kat situ....insyaallah...

LadyBird berkata...

kat sini ade akok yg sedap.. tetibe rase melelh air liur membayangkan kesedapannya..

zures berkata...

tengok kuih akok ni rindu nak balik kampung pulak...

Zefa NorAsmara berkata...

Saya suka juga akok ni.. pernah makan di cafe Masjid negeri shah alam, sedap.. tp dah lama dah.. :D