Stok sayur seminggu untuk pose...

Hari sabtu lepas jengjalan kat pasar malam Bandar Baru Bangi....nak cari lauk dan sayur untuk stok seminggu....aku suka pasar malam kat sini...Macam-macam ada.....sekarang ni dah tak boleh pegi Pasar Borong Selayang...jauhhhhhhhhhhhhhhhhh......

Pelbagai pilihan ikan....daging...ayam.....dan sayur yang segar2 boleh didapati di sini....
Satu ikat singgit jewww...beli 3 ikat aku mintak free satu....ngeeee...dapat wooo.

Apa yang aku beli?


Sayur2 yang dirembat kat pasar malam...
Timun dan labu air = Rm3.00
Cili merah =Rm 1.00
Cili hijau = Rm 1.00
Sayur kangkung = Rm 1.00
Sayur sawi = Rm 1.00
Sayur bayam = Rm 1.00 + free satu ikat...
Sekian laporan terkini harga sayur di pasar malam...ngeeeee....

1 ulasan:

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Saya pun suka sayur2 hijau ni tapi rakyat jelata dlm rumah ni ramai lak yg tak suka katanya pahit sedangkan itulah plg byk zatnya.