Eksiden....kesian...

Aktiviti jengjalan dan shooping menyoping hari sabtu....dah la jalan sesak....jem....semua orang keluar nak shooping raya....dah la lambat....dalam 5 km nak sampai rumah,sekali lagi kami harungi jem yang teruk....tengok jam dah nak kol 6.30 petang....huhuhuhu.....juadah berbuka pun tak masak lagi....


Dalam kepala otak..aper yang jem kat tengah2 ni....rupanya ada eksiden.....motosikal dengan kereta....
Memang remuk la depan kereta tu...dan aku tak nampak lak mana motosikal yang terlibat .jadi tak tau macamna keadaan motosikal tu....tetiba nampak mangsa kemalangan....sepasang suami isteri bergelimpangan atas jalan raya....YaAllah...kesian nya....apa yang terlintas di fikiran aku....dah nak bukak puasa dah ni...sejam jer lagi...macamna la keadaan anak2 mangsa menunggu ibu bapa diorang tak sampai2 kat rumah....menunggu untuk berbuka puasa bersama2....berlinangan air mata aku....Ya Allah...semoga suami isteri ni selamat dan tiada apa2 yang memudaratkan....



2 ulasan:

wida berkata...

moga2 diaorg selamat..
beraninya..siap amik gmbr lagi

zures berkata...

Kesiannyer...kalau mummy memang tak boleh tengok orang eksiden...