Bbq Di Corus Paradise Resort Hotel

Sambungan entry terakhir di Corus Paradise Resort Hotel.............







Bila tengok balik gambar2 ni....rasa terliur la pulak....tapi masa tu aku memang tak boleh makan banyak2...sebab sebelah petang dah balun buah doyan banyak2.....nyesal aku...hahahahaha.....aku hanya merasa beberapa ekor udang...sekor ikan....beberapa keping daging bakar....dan secucuk satey....
Dan last sekali aku merasa bihun sup....huwaaaaa.....lepas tu dah tak boleh nak telan....


Nampak tak aper yang aku nak tunjuk....bukan makanan tapi belakang sana...cantik kan pemandangan kat sini....


Layan diri....makan la nak makan sepuas-puas nya....










Nampak best kan....Tapi aku kureng makan benda alah2 ni...huhuhuhu....tak jamah lansung....






Makanan dalam pinggan tu bukan ai yang punya.....tumpang duk jap....yang tu tuan punya yang tengah ambik gambar aku...hehehehe


Psstttttttt........banyaknya hotel yang menawarkan pakej berbuka puasa kan.....tapi umat Islam kena berhati2 dengan makanan yang disediakan....pastikan makanan yang disediakan halal....Insyaallah....

Tiada ulasan: