Nora Elena....



Penangan cerita Nora Elena......mula2 tengok macam tak best jew...2 kali tengok terus melekat kat tv......
Cerita ni memang berhantu la....Diapdatasi dari novel Kasih Yang Suci....Sampaikan semua orang nak gi cari novel tu...hahahaha....dengar kata sampai dah sold out...Ngehngeh......tak tahu la kebenarannya....Best kerna jalan cerita atau pelakonnya.....
Tapi bagi aku best ooooo.....














babak2 sedih.....hukhukhuk.....
















Barisan pelakon Nora Elena....


Semua gambar2 dari sini....FB Nora Elena (slot Akasia TV3)



Cerita sungguh romantik...Anak2 gadis memasang angan2 untuk mendapat suami seperti Seth Tan dalam cerita ni...Tiba2 korang semua memasang angan2 nak cepat kawen kan...hehehhehe....
Realitinya itu hanyalah cerita rekaan semata2...
Realitinya tak seperti yang kita impikan....tak semua akan mendapat apa yang diimpikan...
Dan....
dan......
Aku bersyukur mendapat seorang suami yang bernama Lokman Ibrahim....
Seorang lelaki yang amat hensem di mataku....Korang tengok pun nampak hensem jugakkan...ngeeeeeee....
Seorang lelaki yang romantik....boleh tahan la....walau tak seperti Seth Tan itu.....
Seorang suami yang beriman.....penyayang....bertanggungjawab....
Dan segala2nya sempurna di mataku....
Alhamdulillah.....

3 ulasan:

kakngah berkata...

tak ikuti pun drama NE ni.. cuma baca review dari blogger jek..

hajarus berkata...

hajar pun suker sangat tengok citer ni.... tapi lg 2 ari nak abis dahhh... rindu la pasni nak tgk nora & seth... huuu...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam..minat gak citer nie tp sygnya pertghan citer,azan maghrib brkumandang.ttp TV.tue sbb selalu tgk separuh jer....