Merah Menyala......



Merah...............Merah.......
Itu bilik tidurku....
Siap jua bilik tidur kami kerjakan hujung minggu lepas....Pindah hari tu kami tak sempat cat lagi....dan kami pun tak tidur lagi dalam bilik ni....letak barang2 jew.....Lepas cat ni.....Agenda mencari set bilik tidur lak ler....set bilik tidur aku dan set bilik tidur Balqis.......
Yang lama?Yang lama kasi turun kat bilik bawah....bilik tetamu......Insyaallah...kalau ada bajet lebih.....




Merah membawa seribu warna....
Nak try gak warna yang tak pernah ku cuba....Buat satu pembaharuan....




Nota : Puas hati sesangat walau tak sesempurna upah orang cat.....seribu kenangan.....

5 ulasan:

kakngah berkata...

merah - putih.. memang 'in'...kat tepi tingkap tu boleh letak daybed...

deqlis berkata...

wah cantik2..!!!

deqlis pun impikan cat merah nie..klu leh nk buat kat ruang tamu,...

mmg nampak segar + ceria kan??

Iman berkata...

kakngah:

tU LA...dah lama dah nak try Merah ni....Insyaallah Kakngah....terima kasih

Iman berkata...

deqlis:

Memnag cantik....saya gunakan Dulux....

memang nampak segar dan bersemangat...Cubalah...hehehe

Tanpa Nama berkata...

nak tanya, ape koduntuk kaler merah ni ya.?