Kena Terjun Dari Tren....Gempaqqqqq!!!!Ngeri!!!!!



Aku sekarang kan pengguna wajib komuter....Aku pernah cakap sesiapa yang menggunakan pengangkutan awam memang kena terima kelebihan dan kekurangan yang ada....
Dan pastinya ujian besar pertama telah ku terima untuk pengangkutan awam ni...Tren yang ku naiki rosak di tengah2 laluan antara stesyen Salak Selatan dan stesyen Bandar Tasik Selatan...
Aku respek giler kat kakak 2 orang ni....memang aku tabik.....bersedia menolong tak kira bangsa....


Tren tetiba berhenti dan econ  pun tiada....bayangkan kami yang bersesak2 penuh macam sardin kat dalam tu tanpa econ selama setengah jam dengan pintu tertutup tanpa ada apa2 pengumuman dari pemandu tren....
Peluh keringat jantan betina semua keluar....nasib baik duk gerabak wanita.....




Disebabkan ketidaktahanan dan kelemasan kami yang hampir pitam tu...ada yang call polis untuk bantuan kecemasan...dan beramai2 berpadu tenaga menarik pembuka pintu....dengan kudrat yang tak seberapa dan mengambil masa agak lama untuk membuka pintu tu...akhirnya kami berjaya....Alhamdulillah....Dapat gak hirup udara....Dan....15 minit selepas tu barulah pemandu tren tu mengarahkan kami turun dari tren....Polis dan pasukan perubatan akhirnya tiba....dan yang pastinya ada 2/3 orang yang pengsan....














Kami2 yang terkandas.....huwaaaa...

24 ulasan:

charlie N angels berkata...

Wah....foto2 ekslusif nie...x de kuar paper n TV nie...kat BLOG je ade....bravo2!

kaklong berkata...

adehhh...! sebaik tak ada yg terkentut masa tu...klu tak, perghhhh!!!

Afiq Din berkata...

huyyooo... cm dlm film action...
kire mcm ade nk hijack train tuh...
ape la ktm n

kakcik berkata...

Pasti ianya pengalaman yang tak ingin ditempuh lagi!

cikceriacorner berkata...

takutnye..nasib baik xde ape2 kan kak...alhamdulila semua selamat..

tolong menolong tu pentingkan..;)

kakngah berkata...

ni kes gerabak terkandas yg masuk berita haritu ke??

Mama Kembar 3 berkata...

ishh ni yg buat horror nak naik komuter nih, kerap gak dgr jd camni. moga moga lrt tak kan ada masalah camni, mama ni penumpang tegar lrt.

Yana Houry berkata...

eh..masuk berita hari tu kan???

Ila berkata...

la,siannya...sib baik tak pernah kena situasi mcm ni...huhuh

ct N honey berkata...

bila jadinya ni...

Iman berkata...

charlie N angels:

hehehe...ada keluar kat paper...tapi takder la gambar2 macamni....Ngehhhh...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

PENGALAMAN YG AKAN DIINGATI SAMPAI BILA2 NI...

=)

Iman berkata...

kaklong:

Terkentut tu takder la...tapi ada bau badan yang tak berapa nak menyenangkan menusuk hidung...terasa meremang bulu roma....Huwaaa....

Iman berkata...

Afiq Din:

Huwaaa....menyeramkan...itulah kelemahan Ktm....

Iman berkata...

kakcik :

harap2 cukuplah sekali jer...tapi masa kena tu...semua benda terbayang di mata....tetiba rindukan semua orang....huhuhu

Iman berkata...

cikceriacorner:

Alhamdulillah....tapi memang seram gak la nak terjun dari tren tu...sib baik tak pakai kebaya...kalau tak...memnag koyak lerrr....

Yuppp...betoi tu...tolong menolong tu amalan mulia...

Iman berkata...

kakngah:

Aar....kes ari tu....memang ngeri la saper yang alaminya....huhuhu

Iman berkata...

Mama Kembar 3:

Insyaallah...harap2 takder la kes macam tu....
Tapi yang selalu buat masalah komuter....huwaaa

Iman berkata...

Yana Houry:

yupp..tapi memang meremang ar bulu roma....setengah jam duk dalam tren tanpa ada econ dan pintu tertutup....dan penuh sesak dengan orang....

Iman berkata...

Ila:

Tu la...selama ni duk dengar dan baca jer dalam paper pasal kes2 macam ni...bila kena kat diri sendiri...memang ngeri gak la....huhuhu

Iman berkata...

ct N honey:

Dalam 2 minggu lepas....

Iman berkata...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr :

memang seram...dan akan diingati sampai bila2....nasib baik takder perkara2 yang tak baik berlaku...

NURUL AINI NORAZMAN berkata...

aini pernah sekali terperngkap dlm komuter setgah jam, mmg rasa mcm hell la sbb lemas gile kot dlm tuh,. baju basah sbb berpeluh, mmg pitam,.

Park Min Rin berkata...

ni yang malas naik komuter.. selalu je jadi macam ni..huhu