Hasil Rembatan....

Penuh satu kereta...Kalau boleh sumbat...aku nak sumbat lagi....tapi muatan terlebih sudahhhh....dengan tanah lagi....dengan baja lagi......dengan pokok mangga yang besar itewww....huhuhu...


Uhwaaaaa....nak nangis....nak nangis...takyah la nangis....hehehehe....
Gambar2 yang diambil dengan menggunakan hp cabukku untuk dibuat kenangan masa nak tanam pokok mangga dan pokok2 hiasan yang dirembat kat nursery makcik kat Sepang tempoh hari hilang....takleh nak bukak....dah banyak kali dah jadi macamni....huhuhuhu....Sajer jer nak nyakat aku nak suh beli hp baru....adesssss......


Ni ajooo yang tinggal...takper la...nak gak buat kenangan....


 Spesis Loropetalum
Pokok Limau Purut...

4 ulasan:

NARDtheNERD berkata...

wahhh..
suke tanam2 pokok ye sis.
:)

Sya berkata...

salam iman...

bestnya dapat berkebun...seronokkan dah ada rumah baru...sya pun teringin sangat..bila agaknya nak ada rumah sendiri nih...:)

ct N honey berkata...

rajin betul berkebun,saya ni panas tangan kot,selalunya bila tanam pokok asyik mati aje...
video-pertunangan-elly-mazlein-azmi

kakngah berkata...

ni untung rumah bertanah. boleh cucuk tanam.. tak kira la pokok spesis apa. bila hidup subur dan keluarkan hasil nanti... bikin kepuasan tak terhingga..