Hari Pertama Di Rumah Baru...




Tiada kata2 yang boleh mengambarkan betapa penuhnya ruang tamu kami dengan barang2....itu pun kotak2 kami dah masukkan dalam bilik terus....


Mana laluan nak jalan ni....huwaaaa.....


Ruang Dapur yang penuh dan semakkkkk....



Nota : Bila teringatkan suasana masa pindah ni.....huhuhu......tetiba rasa penat.....Nghengeh.....

6 ulasan:

EiJa ZaQuaN berkata...

yup bila pindah rumah ni..bab mengemas tu yg letih..tp excited sbb pindah rumah baru..lebih2 lagi kalau rumah sndiri kan..

Iman berkata...

EiJa ZaQuaN:

Dalam 3 minggu dah kot....memang penat giler2....barang2 guna lori 5 tan dan tambah lagi satu lari 1 tan lagi......huwaaaa...

TeacherAzimah berkata...

Tak sabar nak pindah umah baru jgk hehe...

Myvitrd berkata...

wah bestnya dah pindah umah baru.. kami ni pon tengah prepair renovate umah.. tak sabar nak pindah juga.. kecik2 pon rumah sendirikan

MaSRifAh&AsrUL berkata...

tahniah umah baru

Jefry berkata...

semoga di rumah baru ini anda dan keluarga bisa lebih nyaman dan betah