Balqis....Jalan2...



Jalan2 di Gaint Nilai....
Hujung minggu sekarang ni....asyik berjalan jewww......ader jer benda nak dicarik.....Aper ke benda nyer nanti kita khabor yer.....
Aksi2 Balqis yang riang gembira dapat naik benda alah ni tanpa kena bayaran sesen pun.....main sampai penat!!!!Mainan ni sepatutnya akan bergerak bilamana kita masukkan duit kat dalam tu...tapi yang kat Giant Nilai ni.....tak reti2 nak berhenti....mungkin dah rosak kot....Asyik bergerak jew...Bukan main gembira la Balqis....


Aksi kanak2 riang2 dapat main permainan tanpa dikenakan bayaran.....Ngehngeh....

4 ulasan:

kakcik berkata...

Comelnya Balqis. :)

Park Min Rin berkata...

ha'ah comel betul balqis ^_^

kakngah berkata...

hahahaha!! manyak untung la balqis hari tu...

ct N honey berkata...

minggu lepas baru gi nilai 3 dan 1 cari kain..tak singgah lak kat gaint nilai,kalau tak boleh cuba mainan yg tak berhenti tu jimat duit....