Nak Menipu Tak Pandai!!!!

Pic Pinjam Dari En.Google
*****************
Terima Sms dari No : 628991826464


     Simkad anda menang PROMOSI RM;17,000 dr Power Root SDN BHD KL
     No Seri : 254777
     Sila call Office ; 6285229132678


*****************
Dah 3/4 kali dah aku terima sms macam ni....Selama ni aku buat tak tahu jer....kali ni buat tak tahu juga tapi nak kongsi gak dengan kengkawan semua....Mesti korang pun pernah dapat sms macam ni kan......


Nampak sangat penipu ni tak sekolah.....keluar no tel pun dah tahu dari itu negara....bahasa pun kita tahu dari mana....Ejaan pun salah....huhuhuhu
Power Root syarikat bapak dia kot kat KL tapi no telefon dekat itu negara....
Takper la....mungkin diorang ni tak berapa nak pro lagik kot....
dan aku harap sedara mara dan kengkawan semua tidak terpengaruh dengan penipuan yang amat jelas sekali ni...


Pesanan : Sama2 beringat.....Semoga kita semua dilindungi oleh Nya....Insyaallah

2 ulasan:

Ellen berkata...

Ellen selalu dapat macam ni tapi abaikan saja..memang penipu tak lulus tu..hehe

Yan berkata...

ada balik.. tak habis2 org nak senang..