Lajunyer.....Heartbeat

Alahai.....tajuk tak leh blah....
Tapi bagi aku memang laju gak la Rmnyer...saper nak bagi...register heartbeat petang khamis 17/2/2011.....Sabtu dan Ahad cuti...Isnin dan Selasa kursus....4 hari memang tak bukak blog lansung...bila bukak blog pagi tadi (Rabu)....ni lah hasilnya.....




Hah...saper nak bagi....walau banyak tu...aku bersyukur sesangat....sikit2 lama2 jadi bukit....berapa hari jer baru register heartbeat...dah dapat banyak tu.....BE aku pun tak pernah mencecah angka tu...tapi aku bangga gak dengan nuffnang....sayang heartbeat....sayang nuff gak...



Refer friends to register : RM 2.00 - Dah dapat RM 12.00
Maknanya dah 6 orang register bawahku....kepada kengkawan yang register tu...terima kasih bebanyak2....muahhhh...sayang kamu....

Banner / text link clicks : RM0.04 setiap klik - Dah dapat RM1.64 (takper....walau orang yang sudi klik ni tak ramai...tapi lama2 terkumpul gak....tq...muahhh gak...)

Note : Menghargai setiap sen yang masyuk....


14 ulasan:

Kancilbiru berkata...

wow....pasni boleh jadi macam mamaZharfan la yer..:)

EiJa ZaQuaN berkata...

wah mmg laju jgk tu..tahniah..
eija nya x sampai RM10 pun lagi..

selamat berheartbeat..klik sekali HB kat sini utk hari ni :)

Razis berkata...

hm masyuk gak tu. sy br jer reg td..hehe

ibunaznoy berkata...

waa,bestnya dgr citer ni..hop sy pun leh bertuah cam ibu balqis ni..

wany berkata...

BARU JER REGISTER HR NIE.. BWH AKAK.. HARAP2 KITA SAMA2 KLIK2 YER

KeYLa GoJez berkata...

maacam mana nak suruh org register bawah kita?

nabilah_2908 berkata...

wah..lagi laju dr Nuff...best nya...


jom ke APA KATA HATI pulak,
PENYAKIT LUPA

Iman berkata...

Kancilbiru:

Huwaaa.....tak dapat nak jadi macam mama zarfan la...hehehe...ambil bau jer...kikikik

Iman berkata...

EiJa ZaQuaN:

Syukur alhamdulillah...tapi yang iman punya pun tak laju gak....

Iman berkata...

Razis:

Alhamdulillah....register jangan tak register....

Iman berkata...

ibunaznoy:

Alhamdulillah...jok kita sama2 berusaha....insyaallah...

Iman berkata...

wany:

Alhamdulillah.....nanti kita sama2 berusaha....

Iman berkata...

KeYLa GoJez :

Nak suh orang register bawah kita...kena pandai2 promote...letak jer entry pasal tutorial Heartbeat tu...mesti orang terliur gak...takper slow2 yer...

Iman berkata...

nabilah_2908:

Ermmm....laju gak ni...perasan gak ni...alhamdulillah....seminggu dah dapat RM22.00....