BE baru.....Yeahhhhh


Alhamdulillah.....Dapat BE baru yang ke 3 untuk tahun ni....BE terbaru dari Maxis CNY 2011...Dah 3 hari dapat BE ni...Tapi dari mula2 tengok hari tu sehinggalah hari ni jumlah banyak tu jer...bermakna iklan BE aku tak keluar...ni kes malu nak keluar ni...asyik menyorok jer....tak bertambah2...takper la...bukan menyusahkan aku pun...aku pun tak heran sangat kalau dapat BE ni (bukan bongkak yer)...sebab aku tahu earning BE hanya sikit untuk blog ku ni...jom geledah earning BE aku...hehehe

***Paling banyak RM 6....Alhamdulillah...dapat gak kan....

Opps...tapi aku sayang gak kat nuffnang ni sebab nuff sayang kat blog aku ni...buktinya dengan menghadiahkan BE untukku...

Kan bagus kalau dapat BE dan dapat earning macam blog kengkawan semua....satu earning cecah seratus....huwaaa....(Ayat nak bodek nuff supaya sentiasa menunjukkan iklan BE aku)...Duhai iklan BE...jangan la duk menyorok...buat macam rumah sendiri jer kat blog aku ni...

Pssst....Motip nak duit lebih....hahahhaha....nak gi Kuching bulan Mei....kuikuikui

12 ulasan:

wany berkata...

tolong klik tuk support ke kucing.. thniah utk BE baru tu

mykhalis berkata...

kene bodek lebih skit kat nuff camnie..

Ila berkata...

semoga tercapai...

Miaainis berkata...

jom klik mia jugak...

Iman berkata...

wany:

Tq wany...muahhhh...terharu lak...huhuhu

Iman berkata...

mykhalis:

Ntah la..nuffnang memang taknak bagi earning banyak2 kot kat blog saya ni walau ada BE....huwaaaa

Pssttt...nak cari jalan nak bodek nuff lagik...hehehe

Iman berkata...

Ila:

Terima kasih....muahhhh

Iman berkata...

Miaainis:

Yupppp.sudah tentu daku akan klik...sekarang jugak!!!!muahhh

Tanpa Nama berkata...

mintak copy & paste totorial boleh? nak buat entry nak up traffik gak..boleh tuan rumah?

Alin Marlini berkata...

terlupa letak nama plak dari Alin Marlini

Iman berkata...

Alin Marlini:

Silakan....benda baik kongsi-kongsikan....:)

wida berkata...

bestnya..
BE sy pon baru sikit.