Perkara Baru 1-1-11

Istimewa gak tarikh 1-1-11 buat ku.....Banyak perkara baru yang aku buat pada tarikh keramat tu....
*Entry ini hanya untuk tatapan kenangan ku....*Jika ada yang sudi membacanya....teruskanlah....


Rentetan peristiwa baru yang aku dapat lakukan pada 1-1-11:- 1 malam di rumah baru
  • Dalam kol 1 petang aku sampai kat rumah baruku....
  • Pertama kali memasak di rumah baru...kira merasmikan dapur baru la....Dapur gas baru dirasmikan pada tarikh tu....
Botol2 rempah ratus tu aku baru letak jer...angkut botol kosong dari rumah sekarang....Gayanya macam nak pindah terus...hehehe...padahal nak bermalam satu malam jer....
  • Pertama kali merasmikan periuk kesayanganku....Sayang oiii....
  • Pertama kali makan guna pinggan mangkuk ni....
  • Pertama kali bermalam di rumah baru
Gambar (Maaf Tiada Gambar)

  • Pertama kali masak dan makan malam di sini - sempat buat tomyam simple jer....Campak2 mana yang dibawa dari rumah...
kesian tak...makan alas surat khabar lama.....
  • Pertama kali selepas hampir 12 tahun tidak menjejakkan kaki ke Pasar Malam Bandar Baru Bangi...Teruja sesangat...Heppening!!!!

  • Pertama kali buat sarapan untuk orang kesayangan kat rumah baru....
  • Makan tengahari di sini....


Kenangan yang sukar dilupakan....Banyak pengalaman "pertama kali "yang aku lakukan pada tarikh 1-1-11...

24 ulasan:

Ellen berkata...

wah..nak pindah ke rumah baru dah ya sis...Tahniah!

Iman berkata...

Ellen:

Hehehe...lambat lagi la kak ellen...mungkin hujung tahun kot....tu yang rindu sesangat kat rumah baru tu....

Yan berkata...

Tahniah masuk rumah baru. House warming panggil lah ye..

Hezesuze berkata...

seronoknye ada rumah sendiri huhu....weols nie entah bila ler dapat rumah sndiri :(

Iman berkata...

Yan:

Insyaallah kak...tapi lambat lagi...hujung tahun...huhuhu....rindu rumahku...

Iman berkata...

Hezesuze:

Impian saya untuk mendapat rumah sendiri dah tercapai...cuma tak dapat duk kat sana jer lagi...huhuhu

Insyaallah...lepas ni akak la pulak...saya punya kocik jer...akak punya nanti semi-D atau banglo kan...

ummiaqeef berkata...

bestnye dah pindah rumah baru..

Norgadis Labuan berkata...

Wah! cantiknya... rumah baru dapur pun baru...

Ila berkata...

cantik dapur dan hood tu...hehehe

Cik Bucken berkata...

wah!tertarik ngan dapo!!chantek!

Iman berkata...

ummiaqeef:

Menang teruja sesangat nak pindah...tapi belum sampai waktunya lagi...huaaaaa

Iman berkata...

Norgadis Labuan :

Hehehe...nak merasa yang baru.....

Iman berkata...

Ila :

Terima kasih...^_^

Iman berkata...

Cik Bucken:

Tertarik ke? Jom saya tarik awak balik....hehehe

LyNn HaMzAh berkata...

syoknya...pinggan dan periuk tu lynn berkenan la...cantik gilos...

Iman berkata...

LyNn HaMzAh:

Hehehe...Lynnnn....berminat yer....meh order meh...^_^

AQisH berkata...

bestkan dok rmh baruu ;)

Ilhamny.com berkata...

wahhh best nyerr..bilalah linda dpt umah sndri..asik menyewa umah kotak2 burung merpati jek...

AngahSayang2314 berkata...

bestnyer iman..dapt ke rumah baru kan???????

Iman berkata...

AQisH:

Insyaallah....teruja nak pindah rumah baru ni...

Iman berkata...

Ilhamny.com:

Tu la...kita cari rumah tu sebab dah lama sangat duk kat atas....nak rasa duk kat bawah lak...

Insyaallah...ada rezeki linda lak nanti...

Iman berkata...

AngahSayang2314:

Rezeki kiter Angah...memang impian kite nak beli rumah sebelum umur 30....

misza berkata...

macam ku kenal bentuk rumah tu. area mana. kena main teka teki ni.

sweetsal berkata...

rumah baru kt mane? BBB ke..oooo kita berjiran lah..hehe