Nora Danish Dan Jejai Berbahagia....

Hahahaha....2-3 hari ni menunjukkan betapa gigihnya aku menghabiskan entry2 basi ku semasa berada di Langkawi....wowwww...belum habis lagi la....tapi nak tokok cerita lain sikit kat sini...hehehe....Nanti sambung balik cerita aku...Iklan jap....


Jom kita layan kebahagiaan Nora Danish di Jepun bersama keluarga Jejai....Semua pic dari Oh Bulan .......


Semoga Kasih sayang di antara mereka bertaut kembali....Gambar2 Nora Danish dan Jejai sekeluarga di Jepun....
hrp2 msih ada jodoh tuk mreka…demi ank comel itu
Bertuah Nora dapat bekas mertua dan ipar duai yang masih sayangkannya....kelihatan keluarga Jejai amat selesa bersama Nora Danish

22 ulasan:

niesz berkata...

meraung la si fasha tgk pic nie..hehe..

updated entry :pantun bukan nk cri gado,just nk bg info

Mieja@Amiizaa2001 berkata...

harap2 msh ada jodoh utk nora demi anak comel itu...kesiannn dia...

Miss Zymah berkata...

dengar citer fasha ngan jejai dah putus sejak jejai balik jepun..

Hezesuze berkata...

harap cinta mereka bertaut kembalik tpi konpius pulak bila jejai kata nora sedang mengenali seseorang...sapekah?? huhu

Myfrin's story berkata...

Syukurlah...sekurang2nya nasib Nora dan anaknya sentiasa terbela...:)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

curlastt entry iman...tadik pic nih ai tgk kat forum jer x sangka u buat entry about it...salam singgah *___*

M.a.s.u.r.i berkata...

yessss...bagusss...padan muka fasha sendat...

CN berkata...

Semoga kasih mereka berdua bertaut....ramai2 doakan yg baik pasti akn termakbul..Amiiin!!!

Aqila Safuan berkata...

itulah . harap mereka bersatuu balik demi anak tercinta.hopely fasha baca ne3 inih !MOOD NAKAL.

cik goyos berkata...

anak penyambung kebahgian/silaturahim~

kakyong berkata...

kakyong pun suka jika depa berbaik.. bior fasha meraung tak sudah... wakakakkk.. << gelak jahat

kakyong.com

Iman berkata...

niesz:

Tak selamanya kita akan berada di atas kan....

Iman berkata...

Mieja@Amiizaa2001:

Insyaallah...semoga mereka kembali bersatu demi anak kecil tu...

Iman berkata...

Miss Zymah :

Yupp...jejai yang buat pengakuan sudah putus....

Iman berkata...

Hezesuze :

Tu la kak...mula2 tu pikir masih ada harapan untuk mereka...tetiba jejai cakap Nora Danish dah ada pilihan hati...huhuhu

Iman berkata...

Myfrin's story:

Insyaallah...semoga jodoh mereka masih ada...

Iman berkata...

☆*♥L@dy @yU♥*☆:

Hehehe....Iklan jap...miahahaa

Iman berkata...

M.a.s.u.r.i:

Jangan ambil hak orang....huhuhu

Iman berkata...

CN:

Yupp...untuk sedara sesama Islam...doakanlah yang terbaik untuk mereka....Insyaallah

Iman berkata...

Aqila Safuan:

Insyaallah...kesian anak yang masih kecil tu....

Iman berkata...

cik goyos:

Yuppp...anak penyambung silaturrahim...

Iman berkata...

kakyong :

Mengharapkan yang terbaik...insyaallah...