Mereka Yang Ditinggalkan...

Pic Google
Hari ni sampai ari Khamis aku ke Langkawi...Ada kursus bahagian kat sana...beratnya hati aku nak tinggalkan buah hati aku 2 orang tu...Kalau ikutkan hati aku,tak mau nya aku pergi jauh-jauh...Tak sanggup rasanya aku meninggalkan mereka berjauhan....Kali ke 2 Balqis berjauhan dariku....Sobsob...dan tak banyak kali gak aku berjauhan dengan hubby...Rasanya tak sampai lagi 6 kali...huwaa.....sedih mak.....huhuhu....

Oh ya...Ikhlas la aku cakap....aku memang tak pernah sampai kat Langkawi ni...Memang teringin gak nak sampai sana...tapi bukan dengan cara macam ni...Aku nak gi dengan cara romantika de amour...aku nak gi bercuti dengan hubby dan anak aku...huwaa....
Psssstttt.....Bossss....Cancel la bos...takyah la gi jauh2..buat kat opis jer la...Dah la musim tengkujuh sekarang ni...nak buat apa pi pulau tu...huhuhu...:(
Tutttt...Saya yang menurut perintah!!!!!

*Dah la hujung bulan ni....Pi lak gaji belum dapat... tak tau ke aku ni jenis hantu pinggan mangkuk....(*_*)


Nota Tinggalan : Apapun....doakan aku selamat pergi dan selamat balik yer...Jap lagi dah nak bertolak...

**Kepada suami dan anakku...I miss u so much...**Jangan nakal2 tau...


1 ulasan:

Ilhamny.com berkata...

skali skala dpt outstation best gak..kan leh rehatkan bdn + realese tension dr kerja2 dirumah.. kalau kerap tu yg nak naik marah...linda pernah sebulan 6 ari jek dok umah, yg lain suma outstation/meeting kesana sini..kesian kat anak2 dan abah anak2..hehehe