Kuih Cakoi....



Walau apa pun panggilan untuk kuih ni...aku cukup suka makan kuih ni....Nak2 penat2 balik keje + minum dengan ais blended lak...kuikuikui...


Senang jer nak buat ni tapi kalau hari keje rasanya tak terbuat la....Yang comel kat atas tu bukan hasil seni aku yer....hehehe.... hasil kerja tangan orang lain....aku cuma hulur Rm jer....^_^...


Tapi ikhlas aku cakap...kuih cakoi yang aku beli ni memang sedap....Meletop!!!!takder la sampai meletop.tapi bersusun la orang tunggu giliran...



13 ulasan:

Hezesuze berkata...

time weols kecik2 dulu memang suka makan kuih cakoi nie...lani tak bape suka lak hehehe

Ibu Iman berkata...

kalo sy suka mkn cecah kicap pedas yg dicampur bwg putih.. sedapp :)

azimah-Butik Nur Kasih berkata...

kuih cakoi mmg sedap kan! ada jgk kat sini org panggil kuih untut hahhaha

Yan berkata...

Suka yang cicah serikaya tu

Ila berkata...

selalu makan cakoi cecah sos atau kuah sambel jer...hehehe

kakcik berkata...

Petang semalam, kakcik pun makan cakoi yang Along belikan kat paso malam...Cecah kaya lagi! :)

Zur@ZaRi berkata...

zura pun suker makan kuih nie=))

loLaa_nurafizza berkata...

suke kueh cakoi....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

kat dlm tu kosong ye...
klu kosong kat kedah panggil paktunku..

Hidayati berkata...

Yam2 memang sedap kuih cakui ni. kalau kat Tawau..., kuih ni jarang dijual kosong. Biasanya akan dibelah dua dan disapukan dengan majerin + kaya. Sedapppppp! Ini memang kuih favorite akak.

iwan_dextrous berkata...

skrg mcm2 jenis org jual...

Dextrous cyber life

TiMmiE berkata...

wah! terliur tengok. susah btul nk jmpa kuih ni skrg.byk cina yang buat. :(

penyisir rambut berkata...

perghh...
cicah kaya mmg sedap neh....