Jom Pi Pasar

Dah lama tak pergi pasar borong.....sebabnya .....
beli lauk kat pasar raya jer...bila shopping barang dapur,terus jer beli lauk pauk semua...tapi macam tak best jer bila tak beli lauk pauk dan sayur mayur kat pasar....lebih fresh dan semestinya murah dan satu lagi banyak pilihan....nak sayur apa,semua ada....dari sekecik2 sayur hinggalah sebesar2 sayur....huhuhu...

Semalam pergi pasar borong Selayang....beli sikit jer....takder la banyak sangat....Jom kita tengok harga terkini sayur kat Pasar Borong Selayang...Tapi bergantung pada penjual gak...tak sama...Yang aku beli ni memang tempat tumpuan orang ramai selalu....


  • Labu Air tu Rm 2.30...aku lupa lak berapa Rm sekilo...huhuhu.....
  • Brokoli tu Rm 1.80 seketul....Rm 5.00 sekilo
  • Kubis Rm 2.20 sekilo
Carrot ni Rm 2.20 sekilo....Limau nipis Rm 2.60 Sekilo....tapi kat atas tu Rm 1.30...
Bunga Kubis ni Rm 3.30 Sekilo
Cili hijau ni RM 2.50 (1/2 Kilo) - Rm4.00 Sekilo
Cili Merah tu Rm 2.50 - Rm 5.00 Sekilo

6 ulasan:

Ibu Iman berkata...

segarnya mix vege tu!

Iman berkata...

Segar dari kebun...hehehe (*_*)

Cik TeN10 berkata...

best2!!suka gak gi pasar borong!..byk choice n murah2!..sygnya kt jepun takde pasar borong cm kt mesia..huhu

Iman berkata...

Cik TeN10:

Betol tu...Murah2...malas dengan rajin jer nak pi sana...hehhee

psttt...takper...tunggu balik mesia yer...borong semua yang nak diborong...hehhee

Abhamz berkata...

salam, murah dan segar...

Yan berkata...

Sekarang ni barang kat pasar borong pun mahal..