Langkawi (Part 1)

Hari Pertama Di Langkawi......


Cerita hari itu......Hehehe....Sampai Jeti Kuala Perlis dalam kol 6.00 pagi....pukul 7.00 pagi kami bertolak dari jeti dan sampai sana dalam kol 8.00 pagi...Teruja aku nak tengok helang besar kat Langkawi...Ngehngeh....(*_*)
 Dari jauh ternampak lambaian burung helang besar  menyambut kedatangan kami....
Sampai kat Jeti Kuah....Selamat datang ke Langkawi Permata Kedah.....Nama baru.....
Pemandangan di sekitar Jeti Langkawi....




Subhanallah....Cantiknya pemandangan....
Uihhh.....romantika de amour


Keluar dari Jeti...Nak naik bas pergi hotel.....
**Bersambung.....

13 ulasan:

Kancilbiru berkata...

oh rindunya pada langkawi!

Iman berkata...

Kancilbiru:

Jom kita pi nak?Ngehngeh.....

hafiz/ kuka berkata...

langkawi....
teringin nk pegi lagi

Zaiya berkata...

macam best jer... air laut die biru x? hehe

AngahSayang2314 berkata...

agna hdah 11 tahun tak jejak kat sana..... mesti banyak dah berubah

misza berkata...

macam best jer. belum pernah sampai lagi.

Iman berkata...

hafiz/ kuka:

Betol tu...saperyang pergi sekali mesti nak gi lagi....

Iman berkata...

Zaiya :

Bukan macam best....tapi memang terbaik punyer!!! pergi sekali mesti nak gi lagi...hehehe

air laut bukan setakat biru jer....hijau jer...cantik!!!

Iman berkata...

AngahSayang2314:

Lama betol angah tak pergi tu...tapi saya baru jer dapat jejakkan kaki kat sana....huhuhu...

Iman berkata...

misza:

Bukan macam best....tapi memang terbaik punyer!!! pergi sekali mesti nak gi lagi...hehehe

S..U..D..@..I..S berkata...

dah lama x p langkawi wpun dok dekat.....

sweetsal berkata...

Langkawi best utk shopping pinggan mangkuk..pernah duk 3 thn disana..rindu pulak nk gi Langkawi..hehe

Solihin Zubir berkata...

seronotnya..
dhlama x pi langkawi..
nama ja dok kedah.. huhu..