Dah Masuk Opis....

Alhamdulillah...aku dah selamat sampai kat Kl kol 9.30 malam tadi...Yeyya...yeyya...dah dapat jumpa orang kesayangan....

Penat woo....pagi ni dah masuk keje....Mata sepet jer rasanya....tapi takper....Kerja tetap kerja.....

Banyak citer kat Langkawi sebenarnya.....semuanya best2...Mula2 hari tu aku taknak pergi kan....tapi bila dah sampai sana.....huhhhhh.....dalam hati terus berkata "Ruginya kalau aku tak pergi"....tapi satu jer la yang tak best sebab pergi situ tanpa orang yang tersayang....Takper...lain kali aku pergi lagi.....

Rasanya inilah kursus / retreat yang paling best yang pernah aku ikuti...hehehe...sebabnya kursus tu 2 sesi jer....malam pada hari pertama dan pagi hari ke 2 sampai tengahari.....lepas tu jalan.....jalan...jalan..dan jalan...
Petang hari pertama sampai pun terus jer jalan2.....keliling Pulau....hehehe...suker!!!

Bagus la bos!!!!Kalau macam ni selalu kan best....ngehngeh....(*_*)

Psst....kalau rajin nanti aku cerita jalan2 aku kat Langkawi

4 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

patut la.. lama tak nampakkkkkkk rupa2 gi bercutiii

Ilhamny.com berkata...

len kali terbang bwk family skali..bercuti kat sana best..linda gi taun lepas booking flight air asia..pergi balik RM15 je sorang..sefamily baru RM60 pergi balik..tp kena rajin tgk air asia larr..

Iman berkata...

AngahSayang2314 :

Lama tak nampak erk?Tu la Angah...Laen kali singgah la walau tuan rumah takder....hehehe....

Iman ada retreat kat sana....Sambil nyelam sambil minum air....

Iman berkata...

Ilhamny.com:

Tak pernah dapat yang tu....tapi dapat firefly...pergi kuching RM 54 3 orang pergi balik...