Comel ke?



Semalam aku terpandang kat shoutbox blogku....satu kata2 pujian dari seorang hamba Allah  kepada anakku...tersentak aku bila baca bait2 kata-katanya....Alhamdulillah....terima kasih atas pujian itu...tapi rasanya pujian itu terlalu tinggi untuk anakku...sebab dia biasa-biasa sahaja....

Sebelum ni pun banyak gak kata2 untuk anakku...terima kasih kepada semua...Tapi aku rasa dia biasa2 sahaja....Doakan semoga dia menjadi anak yang solehah..... berjaya di dunia dan di akhirat....

***Impian aku untuk mendapat baby  hancur berkecai lagi hari ni....Huwaaaaaaaaaaaaa.....***

16 ulasan:

CahayaCintaIlahi berkata...

amin.. ;)

tomatokering :) berkata...

memang comel . jangan sedih2 , ceq doakan ada rezki lg ye nnti . he :D

aminnn ~

p/s : mintk tolg . hehe

http://tomatokering.blogspot.com/2011/01/vote-ceq.html

Iman berkata...

CahayaCintaIlahi:

Insyaallah...Terima kasih...

Iman berkata...

tomatokering :) :

Terima kasih....Insyaallah...takkan putus berharap......cuma kekadang berputus asa...huwaa....

niesz berkata...

die sgt comel!

usaha tngga kejayaan..hehe..

Iman berkata...

niesz:

Terima kasih....
Huwaa....mood tak betol ari ni...

Sofea berkata...

Dik..jgn putus asa, mungkin ada hikmah disebaliknya..usaha doa dan tawakkal..insyaAllah..ade lah rezeki nanti..;)

Yan berkata...

Sabar ye.. Usaha lagi. INSYALLAH

Solihin Zubir berkata...

anak akak comel cam akak.. :D

izan_cute berkata...

mmg comelll..geram tgk...semoga ada hikmah di sebalik itu,insyaAllah ada rezeki lagi :)

Ilhamny.com berkata...

mmg balqis comel pun...:)
dan usaha itu, insyallah ada lg tu lepas nih..cuma bykkan bersabar ok..linda doakan..aminnn

Iman berkata...

Sofea:

Terima kasih bebanyak kak...terharu saya...memang tak pernah putus berharap tapi kengkadang rasa nak mengalah tu ada gak...tapi bila pikir
ada lagi yang lebih tak bernasib baik daripada saya....saya kuat kembali...saya akan sentiasa mendoakan untuk semua....

Iman berkata...

Yan:

Terima kasih kak...insyaallah....doakan saya supaya saya kuat....

Iman berkata...

Solihin Zubir:

Hahaha..tetiba nak tergelak besar akak...Solihin ni nakal erk?salah orang kot....akak tak comel la....tapi comot....hehehe

Iman berkata...

izan_cute:

Terima kasih...Insyaallah...doakan saya yer...semoga saya akan sentiasa kuat melawan perasaan yang tak berapa nak betol tu...huwaaaaa....

Iman berkata...

Ilhamny.com:

Terima kasih Linda....Insyaallah....Doakan supaya saya kuat untuk semua ni yer....kengkadang ada gak perasaan nak mengalah tu....huwaa....terharu bila linda cakap gitu...subsub...