Al-Fatihah


Dapat panggilan dari kampung memaklumkan sepupuku di Kelantan meninggal dunia...Al-Fatihah untuk arwah...tak sangka lak aku....tapi tu lah...ajal maut di tangan Tuhan...kita tak tahu bila kita akan dijemput oleh Pencipta Yang Maha Esa....


Arwah muda lagik...dalam usia 40 an...sebelum ni tak pernah sakit apa2 yang teruk pun....
Semalam dia sakit dada kat tempat kerja dan terus dibawa ke hospital dan meninggal  dunia kat hospital....
Pihak hospitak maklumkan kena serangan jantung....tak sempat jumpa keluarga...sebaknya rasa bila dimaklumkan arwah tak sempat bertemu keluarganya...Dah la anak ramai....kecik2 lagi...hilang tempat bergantung....Ya Allah...semoga dipermudahkan rezeki ke atas keluarga dan anak2 arwah...Amin...


**Tetiba terkenangkan semua orang...ingat suami...ingat anak...ingat ayah...ingat mak...ingat adik beradik...ingat semua orang....Andai esok tiada lagi untuk kita....maafkanlah segalanya...**

16 ulasan:

umialya berkata...

al-fatihah

aZIEra itu aKu.... berkata...

al-fatihah...

Mieja@Amiizaa2001 berkata...

Takziah & Alfatihah buat arwah.

Sedihnya meninggalkan isteri dan anak2 yg comel.....:(

||aLeaSaRa|| berkata...

al-Fatihah,krm slm pada kelaurga arwah dr kami geng blogger semua.tulah smlm kat surau baru je imam citer ttg kmatian.jgn ingat tua je yg muda2 ni mcm kite ramai dijemput Ilahi.smga roh sepupu dikalangan org yg beriman dan Allah terangkan kubur arwah dgn doa2 kita semua amin.

sherry berkata...

Semuga ruhnya aman di sana! Al-fatihah.

Sofea berkata...

Al fatihah..semoga rohnya ditempatkan bersama org2 yg beriman..tiap yg hidup pasti merasai mati..

Amalblogbiz berkata...

Al-Fatihan dann Takziah buat keuarga arwah

Mish Sya berkata...

Al-Fatihah..hope keluarga arwah tabah

sweetsal berkata...

Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Al Fatihah.

Sharifah nor berkata...

Alfatihah dan takziah...

noorafzan berkata...

salam takziah kepada keluarga Allahyarham/Allahyarhamah.
Risaunya.
Hari Allah yarham Faizal Yusof pun meninggal sebab yang sama.

atie berkata...

Al-fatihah

Kancilbiru berkata...

al-fatihah...hari kita tah bila pulak...

Ilhamny.com berkata...

alfatihah..semoga arwah dicucuri penuh rahmat allah swt

HaNTwO berkata...

al fatihah...

AngahSayang2314 berkata...

al-fatihah