Aku Nak Jual Blog....RM214,396.87



Aku Nak Jual Blog....Nak Beli Rumah Sebijik Lagi...


Hahaha....gelak besar aku....Tetiba rasa nak chek harga blog aku....suke suki jer....kalau korang nak tau rege blog korang meh masuk  Sini


Kalau laku aku jual blog ni....aku nak pi beli sebijik lagi rumah....nak buat aset berharga....


Pssssst : Mahalnya nilai sebuah blog...aku sayang blog aku....

17 ulasan:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

mahal tu....kakD pun penah chek jg...tapi sikit ja...

Iman berkata...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™:

Huwaa......Tapi kan best kalau ianya betol...huhuhu...dapat la rumah sebijik lagik...ermmmmm....

iwan_dextrous berkata...

wah..leh r blanja pasnie..haha

Dextrous cyber life

atie berkata...

wah mahal ye!

Solihin Zubir berkata...

kalau ianya benar, akak sanggup ke nak jual blog akak ni? heheh...

caliph shuriken berkata...

waa.. mahal tu, bole wt modal niaga, hikk...

aDisH.sHidA berkata...

shida dah check..ni blog shda 25k je hehehe

Iman berkata...

iwan_dextrous:

muahhaa...kalau betol...kenduri besar la kiter...hahaha

Iman berkata...

atie:

Mahal....tapi pada sekeping kertas jer....hahahah...

Iman berkata...

Solihin Zubir:

Aaaa....kan...sanggup ker nak jual...korang semua sanggup?
tapi apa la yang ada pada blog akak ni...huhuhu

Iman berkata...

caliph shuriken:

Boleh letak kat ASB tu...hikhikhik

Iman berkata...

aDisH.sHidA:

Takper....makin lama makin naik regenya nanti...hehehe...

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

wahh.. mahalnya nilai blog dia... memang boleh beli rumah sebijik.. hehe..

Tanpa Nama berkata...

blog akak nilai dia rm96 ribu plus...ade ke org teringin..hehe

Nieda berkata...

www.cempakabiru-nieda.blogspot.com

rajin2lah singgah ya.

S..U..D..@..I..S berkata...

Kalau jadi jual mau jadi orang kaya baru nih.....

kakyon berkata...

ada ke org nak beli pangkin nenek..hehe.