1-1-11.....Sasaran Kerja Tahunan

Dah menginjak setahun lagi usia kita semua...masuk jer tahun baru...umur pun bertambah walau hari ulangtahun kita belum sampai tarikhnya....Betul tak? 
Ke ada masa nak masuk darjah satu dulu tunggu hari lahir dia baru daftar masuk darjah satu...huhuhu...takder kan...Walau lahir 31 disember sekalipun,kita tetap akan masuk sekolah pada 1/1 dan kita sudah dikira berumur 7 tahun...

1-1-.....tarikh ni akan membuatkan angka pada umur kita kita semua bertambah satu angka lagi...Bila masuk jer tahun baru...ramai yang pasang azam baru...tapi perlukah azam baru bila masuk tahun baru?

Sudah tercapaikah azam kita sebelum ini....Bagi aku,tidak perlu awal tahun untuk berazam sesuatau...bila2 masa sahaja...asalkan kita berubah ke arah yang lebih baik dan mampu mencapai apa yang kita hajati...

Tapi aku ada sasaran kerja tahunan...Hehehe...macam sasaran kerja kat opis lak...tahun lepas ada yang tersasar dan tak tercapai sasaran...so tahun ni lebihkan lagi usaha....Chaiyokkk!!!

Di antara sasaran kerja tahunan pada tahun lepas yang tak tercapai dan dibawa ke tahun ini ialah:
  • Tambahkan cahayamata
  • Berpindah ke rumah baru kami (Tahun lepas dapat kunci rumah-Alhamdulillah...impian untuk mendapat rumah sendiri akhirnya tercapai)
  • Bercuti ke tempat yang diingini salah satunya pulau...dan juga bercuti ke Sabah/Sarawak
  • Dan beberapa impian lagi.....biarlah rahsia...^_^

Semoga impian aku pada tahun ini tercapai....insyaallah....

14 ulasan:

Hezesuze berkata...

alaaa syaer sikit uols nk holiday kt mane tu?? huhu

noorafzan berkata...

sasaran kerja nak kurangkan cuti, mc.
tapi boleh ke eh?
sebab tahun ni tahun nak kahwin. konfom amik cuti kawen juga.
lololo~

CahayaCintaIlahi berkata...

insyaAllah tercapai
amin ;)

Iman berkata...

Hezesuze:

ishhhh kak...biarlah rahsia...hehehe..takder la...kalau tercapai...ada la entry...kikik...

Iman berkata...

noorafzan:

Insyaallah boleh tu...tapi kalau kahwin tahun ni,tak dapat le nak nolong....memang kena cuti banyak sikit...

Psssst:Sasaran tahun ni nak mc boleh tak?

Iman berkata...

CahayaCintaIlahi:

Terima kasih...^_^insyaallah

zulkbo berkata...

salam,
semoga tercapai apa
yang di hajati tahun ini

AngahSayang2314 berkata...

yg penting tahun nie angah gi sabah bulan 5 & sarawak bulan 6 kalau ada rezeki angah ke hongkong lak... insya allah...
hehehe hadiah iman nanti angah pos yerr sibuk sangat

Iman berkata...

zulkbo:

Terima kasih bro....semoga apa yang kita semua hajati untuk tahun ini tercapai...

Iman berkata...

AngahSayang2314:

huwaaa....best nyer angah....saya pun ada gak booking flight ke kuching tapi tak pasti dapat gi ke tak...harap2 jadi la...huhuhu

macamna boleh gi hong kong lak ngah....nak ikutttt....^_^

kakcik berkata...

Kakcik akan ke Sarawak lagi bulan 4 nanti, InsyaAllah... jom kita pergi sama2. :)

Iman berkata...

kakcik:

kakcik...pakej ke?Best nyer....huhuhu ^_^

LyNn HaMzAh berkata...

hehehe...ingat skt macam kat dalam HRMIS tu...

Iman berkata...

LyNn HaMzAh:

Hehehe...penangan kerja Gomen....^_^