Telefilem Maal Hijrah : TEMPATKAN DIA DI SYURGA @ TV3

Tahniah untuk Para pelakon drama Maal Hijrah di Tv3 malam semalam  kerana berjaya buat air mataku meleleh2...Huwaaaaaaaaaaaaaa......
Tak baik tau....Sedih giler cerita tu...
Tentang pengorbanan seorang ibu untuk anak2 nya...Aku bab2 tu sensitif tau...Huhuhuhu...
Tahniah pada para pelakon yang berjaya membawakan watak masing2 dalam drama tersebut.....
Antara para pelakon :
*Zamarul Hisyam
*Lisdawati
*Ku Faridah
*Adi Putra
*Joe
Tapi yang aku heran bin ajaibnya...bila keluar iklan...aku tekan la tv 2..lastnya tengok ada cerita melayu gak malam tu dan tajuknya pun sama gak...Tempatkan dia di Syurga....Tajuk dan waktu siaran pun lebih kurang jer...Tapi jalan ceritanya lain la...Adesss..boleh lak jadi macam tu...


Ah tak kisah lah...yang penting cerita sempena Maal Hijrah di Tv malam semalam cukup membuatkan air mataku jatuh berderaian....Ada kengkawan tengok tak?Tak rasa apa2?Betol?Aku tabik la....Hati korang keras macam batu...Hehehe...

Pengorbanan & kasih seorang ibu tiada tandingan.....
kasihnya ibu membawa ke syurga... memang menjadi la drama ni...sapa2 yg masih ada ibu jgn abaikan mereka, selagi mereka ada, belai lah mereka dgn kasih syg....

6 ulasan:

kakcik berkata...

Kakcik pun menangis menonton cerita itu... :(

AngahSayang2314 berkata...

angah pun sedih tengok cita nie menitis air mata cian mak dia & along dia kan???

Iman berkata...

kakcik :

Hahha...memang tak boleh tahan2 air mata ni malam tu kak...nak2 bab2 yang begitu dramatis sekali...

Syabas pada para pelakon yang hebat yang telah membuatkan air mataku murah pada malam tu...Hukhukhuk...

Iman berkata...

AngahSayang2314:

Betol tu Angah...laju lak air mataku keluar malam tu...sedih wooo...

makdara TERdiva berkata...

dari pagi sampai ke malam sume citer sedih2..sob..sob..

Fatinnadiah berkata...

Baru tengok ulangan tadi....hr jumaat...pengorbanan ibu kat anak2 dia... Dan ketaatan seorg isteri terhadap suami...ibu dia patut berbangga dgn kinah sebab kinah tak boleh balik tanpa izin suami...tp suami lah yg ptt diperslhkn sbb tak izinkan isteri bpkeluar rumah tanpa alasan apa sekalipun....mcm kisah di zmn rasulullah...ibu dia masuk syurga sbb anak taat pd suami...