Jahit Manik....

Akhirnya siap jua jahitan manik yang diamanahkan kepadaku...Tak caye ker?Inilah antara hasil kerja keras tanganku....Ok la tu kan...daripada kosong baju tu boleh la aku tompok2 kan bagi dia berseri sikit dan.....dan....yang penting  dapat gak rezeki untukku....Alhamdulillah...

Gambar kat bawah ni baju yang akan diserahkan kepada tuan empunya petang ni...Harap2 diorang puas hati la...Ari tu aku dah pesan awal2...kalau nak macam kat butik ke...macam kat tukang jahit buat ke....aku takleh buat la..macam yang aku selalu buat boleh...hehehe

Baju 1....Tangan Sahaja

Baju 2....Tangan dan Leher


6 ulasan:

kakcik berkata...

Rajinnya Iman.... kakcik ni yang sedia ada pun, bila tetas malas nak jahit balik. :)

Iman berkata...

kakcik:

kak...bukannya rajin sangat gak kak...bila kengkawan mintak tolong jahitkan....tak samapi hati lak nak tolak...lagipun dapat gak upah....kalau baju sendiri,mau nya tangguh2..ikut mood...hehehe

Ilhamny.com berkata...

wah..caya lah...lnda pernah try jait sendri manik..dua bln baru siap satu baju, tu pun de la beberapa bijik manik yg ilham turut tertelan..hehehe
..cukup je la takat jahit sendri bju2 kurung je..manik mmg x lepas..

Yan berkata...

Alahhh rajinnya.. Kalau akak dah tersembul bijik mata ni...

Iman berkata...

Ilhamny.com:

Hehhee...sekurang2nya ader gak perasaan nak buat kan...hehehe...

tapi saya memang minat jahit manik2 ni...tapi kena ikut mood gak...kalau rajin,yang simple tu sekali hadap jer dah siap...hehehe

Iman berkata...

Yan:

Hahaha...takper kak...meh saya jahitkan...^_^