Dapat Award!!!!!


Dengan itu aku menghebahkan kat blog ini bahawa aku telah mendapat award dari Kak Linrosly.....Terima kasih kak....sayang akak...Muahhhhhh!!!!!!
Tapi betol ke blog aku layak untuk dapat award tu....Award Best Blog!!!!Layak ke tak layak ke....aku dah pi ambil award tu kat blog Kak Lin...

Dan akhirnya aku rasa terharu sebab ada gak orang menghargai blogku....dan sekarang aku terperasan mungkin blogku best jugak kot....hehehe...Tapi kalau orang menidakkan pun aku tak kisah...
Tapi aku tahu Kak Lin ikhlas kan???....Hehehe...nampak tu...Kak Lin angguk2...sayang akak...

Nota Kaki Tangan : Aku pun nak kongsi award ni....masalahnya semua blogger yang datang blogku blognya best2 semua....jadi semua layak untuk dapat award tu....Sayang kamu semua...korang sayang aku tak??

4 ulasan:

ChiKeDees berkata...

tak sayang tak masuk sini taw...

Iman berkata...

ChiKeDees:

Hehhee..kan dah kata..ada gak yang sayang kita...huhuhu...ku terharu...

mOoN berkata...

sayangggg...
^_^

Iman berkata...

mOoN:

adesss...terharu la...sayang awak juga....huhuhu