Award Lagikkk!!!!!


Dan sekali lagi aku terharu bilamana jap tadi dapat satu lagi award yang sama dari 2 blog yang berbeza....

Terima kasih kepada Amrafahan (Papa kembar 3) 
  
dan juga Ibu qaleesya

Kerana sudi menganugerahkan blogku dengan awar sedemikian....Tq...Ku terharu.....Hukhukhuk...

Sayang awak....
Awak sayang saya tak????Muahahhaa....sayang seorang blogger kan...Nak aku sayang korang gak?Bagilah award kat aku!!!!

Hehehe...takder la...aku sayang semua kengkawan blogger aku...

Nota Tinta : Aci tak kita tak jawab soklan tu....huhuhu...ambik award jer....Hehehe

4 ulasan:

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] berkata...

woowww..tahniahh ibu...hehe

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] berkata...

woowww..tahniahh ibu...hehe

Huszaini berkata...

TQ TQ TQ HEHEHEHE... TAK ACI TAK JAWAB SOKLAN KEKEKEKE

hajarus berkata...

tahniah ibu... :)