Gambar Google....Tak sempat nak snap
Pagi tadi kat rumah dah bekpes nasi putih.....sampai kat opis,dalam kol 10.00 ni..makan mee goreng mamak lak...free gitu....rezeki jangan ditolak....musuh jangan dicari...hehehehe...
Tengahari lak makan free lagikkk....
Macam mana nak diet ni....huhuhu...

Nota kaki tangan : Tengah kekeyangan....

11 ulasan:

✿ Cik Ain ✿ berkata...

asek makan free je.. ain bile plak org nak ajak pi makan ni. asek kene masak je kat uma. alhamdulillah. byk rezeki akak.. ngeee. :D

aibaks berkata...

wa... dapat makan free gituh.. hehe

kakcik berkata...

telan liur tengok gambo mee goreng tu... :)

hajarus berkata...

wahhh murahnyer rezeki... :)

magnoliapert berkata...

Memang meleleh tengok mee goreng mamak tuh :D

Iman berkata...

✿ Cik Ain ✿ :
Terima kasih....Tu la rezeki...
memang dah masak kat rumah....tapi bila datang opis....ada makan free...kita bantai lagi...huhuhu

Iman berkata...

aibaks:
Hehhee...free2 ni jangan ditolak.....:)

Iman berkata...

kakcik:
Sedap kan kak....tu baru gambor....hehhee...
tapi kalau masak sendiri,lagi best...betol tak?

Iman berkata...

hajarus;
insyaallah....semoga dimurahkan rezeki selalu....:)

Iman berkata...

magnoliapert:
Kasi meleleh gitu....tapi lagi best kalau mee goreng basah....suke sesangat!!!!

Yan berkata...

Salam Iman

selagi ada nafsu makan, go aje lah.. nnt kalau sakit, sure tak lalu.