Tahniah Pemain Badminton Negara

Tahniah pada pemain badminton negara....Walaupun aku tidak dapat menyaksikan detik2 kegemilangan itu...tapi aku cukup berbangga....Huwaaaaaaa.....sebenarnya aku nak tengok...tapi tak dapat...tinggal beregu lelaki dan pemain perseorangan wanita WMC jer lagi belum habis.....harap diorang pun dapat Emas gak sepertimana berege campuran dan juga Datuk Lee Chong Wei...
Chaiiyyokkkk!!!

**Pemain beregu lelaki dapat pinggat Emas jugak..

4 ulasan:

Hezesuze berkata...

tahniah diucapkan....
mesti dpt habuan dari PM kan...huhu

Iman berkata...

Hezesuze:
Mesti dapat punya...hehehe...dan ari ni kakitangan awam pun tunggu habuan gak....harap2 dapat la...

ainihussin berkata...

tgk2!!dah agak menang sbb lwn mcm dgn xpower jerk..hehe~

Iman berkata...

ainihussin:
:) :)