Mimpi Dapat Baby....

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images


Pepagi buat entry ni...malam tadi mimpi dapat baby lagi...sampai menangis2 daku...Harap apa aku mimpikan akan menjadi kenyataan...harap2 dalam masa terdekat ni...insyaallah...Aku tidak akan berputus asa...Belum ada rezeki lagi Tuhan nak bagi...Tidak mengapa..Aku akan tetap bersabar dan berusaha sehingga dapat....Insyaallah....

Comel kan baby2 ni...




Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Kepada kengkawanku yang ramai tengah peknen tu,tahniah...jagalah kesihatan anda...amalkanlah amalan2 yang sepatutnya dibuat semasa mengandung...Tapi untuk kengkawan yang sukar untuk peknen,bersabarlah...
Semoga impian kita mahukan zuriat segera termakbul...Aku akan sentiasa mendoakan untuk kalian jua...Insyaallah...
Semoga kita terus sabar menanti, yakin dan terus berusaha..




Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

bakal ibu2 yang masih mencuba..jangan putus asa dan putus harap.. Ada hikmah atas segala yang berlaku..kita tak tahu..tapi kita boleh berdoa dan bermohon kan..

rezeki kita lain2..
Ada yang allah bagi kekayaan harta..
ada yang allah bagi kekayaan kasih sayang..
ada yang allah bagi kekayaan kesihatan..




Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Aku masih mahukan anak2 kecil mengelilingi aku...aku tetap mahu insan kecil yang akan membesar depan mata ku.. menunjukkan segala kebijaksanaannya dan kepetahan di hadapan aku dan Encik Hubby....



Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images





Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images





Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images


P/S:Tidak semua mimpi dapat ditafsirkan makna yang terkandung di dalamnya. Ada kalanya mimpi bagaikan  angin lalu namun ada yang benar-benar menjadi kenyataan.

23 ulasan:

d_LA berkata...

comeynye pic baby2 tu..Semoga impian tercapai..Amin :)

kakcik berkata...

Salam Iman...

semoga impian itu akan tetap menjadi kenyataan yang membahagiakan. InsyaAllah. :)

amira berkata...

insyaAllah.. ada rezeki yang Allah akan beri tu.. jangan putus asa sudahlah

blog-tips-kurus berkata...

Siapa yg layak tafsir mimpi?

Rozita berkata...

usaha lah lebih sket :))
kena rajin

LyNn HaMzAh berkata...

insyaallah...moga ada rezeki nanti...

Ogy berkata...

sama2lah kita berusaha ya iman....

Iman berkata...

d_LA:
Baby yang comel....ciut sesangat...

Iman berkata...

kakcik:
Wassalam...
Terima kasih kak..
insyaallah...terima kasih di atas doa kalian semua...

Iman berkata...

amira:
Insyaallah...
saya akan terus berusaha dan berusaha...Terima kasih...

Iman berkata...

blog-tips-kurus:
Saper yang layak?

Iman berkata...

Rozita:
Usaha dah terlebih...hehehe
tapi yang pasti usaha tangga kejayaan...
akanku tunggu....hehehe

Iman berkata...

LyNn HaMzAh:
Insyaallah...terima kasih...

Iman berkata...

Ogy:
jom kita usaha lagi...huhuhu
semoga impian kita menjadi kenyataan...Insyaallah...

AiDa AzRyN berkata...

insyAllah 6t de la rezeki~ :)

S..U..D..@..I..S berkata...

salam
semuga dimurahkan rezeki dengan dikurniakan cahaya mata, usaha dan tawakkal..insyallah

Iman berkata...

AiDa AzRyN :
Insyaallah..terima kasih...

Iman berkata...

S..U..D..@..I..S:
Wslam...terima kasih...
Usaha tangga kejayaan...takkan kenal putus asa...

Sue-Rya Qistina berkata...

Iman: insyaAllah, moga doamu termakbul..ada la rezeki tu nnt..cuma lambat or cepat je..jgn putus asa k..usaha, doa, tawakkal.. :)

Lizzie Yasmin berkata...

alo lo lo comelnya.. aku yang tak kwen lg nie pun rasa teringin nak dapat baby.. huhuhu

Iman berkata...

Sue-Rya Qistina:
Terima kasih bebanyak ye...saya akan terus berdoa dan berusaha...Insyaallah..

Iman berkata...

Lizzie Yasmin:
Comel kan baby2 tu...ciut miut bila nengoknya....yang tak kahwin pun teringin nak baby...apa la lagi yang lambat dapat baby...apapun,akak dah ada sorang,untuk yang ke 2 tu yang lambat tu...

****sabar menanti****

pN.rOs berkata...

waa semalam i mimpi dpt beby... irfan kecik lagi daaa. cane?