Jom Sarapan


Pagi tadi buat bekpes cincai jer...Main campak2 jer apa2 yang ada...Tak tahu nak namakan nasi goreng ni nasi goreng apa...Panggil nasi goreng jer la...Tapi dalam nasi goreng pagi tadi semua ada...kikikik...

Kat dalam nasi goreng tu ada meatball,daun limau purut,cili,sayur kubis dan ada rempah tomyam sikit...

Tapi sedap gak ar walau campak2 jer..hehehe...masuk bakul angkat sendiri...Tapi betol la...kalau tak caya,tanya En.Hubbyku sayang dan anakku...menjilat jari ...

Dan sampai kat opis lak,makan lagi....makan...makan....dan makan....makan ni pulak...jom...Rezeki jangan ditolak...lagipun takder la berat sangat...ok la kan...

23 ulasan:

kobEj0rdan~ berkata...

Ya Allah! sodapnye makanan!:P

kakcik berkata...

comelnya sandwich itu! :)

gnesop.com berkata...

nampak sedap..
mintak sikit ::)

HaNTwO berkata...

huhuhu sedapnya...

Iman berkata...

kobEj0rdan~:
Terima kasih...:)...jom...hehee

Iman berkata...

kakcik:
hahaha...sekali ngappp dah habis....

Iman berkata...

gnesop.com:
Hissh..nampak sedap....memang sodap...kalau masak sendiri...semua sodap walaupun orang lain tak sodap...hehehe...
Jom makan...

Iman berkata...

HaNTwO:
hehe...meh la...tapi tinggal sikit jer lagi...

Hanis Azla berkata...

meatball tu mengancam lah...

tney berkata...

betul lah sedap tu.. kalau masak sendiri dah terjamin kesedapannyer..hehe

Iman berkata...

Hanis Azla:
Mengancam dan sememangnya sedap...meatball tu beli kat pasar tani...sedap...

Iman berkata...

tney :
hehehe...yupp betol sesangat...

sweetsal berkata...

ni namanya nasi goreng tomyam...sedap ni..lama tak pekena...hehe

Mila@Rimbun berkata...

wahhh sedapnya

AngahSayang2314 berkata...

nampak cedap jer buah tueee hehehe

Iman berkata...

sweetsal:
Hehehe....betol gak kan...nasi goreng tomyam...

Iman berkata...

AngahSayang2314:
sodap dan berkhasiat....tapi sayangnya bukan buah-buahan tempatan...huhuhu

Iman berkata...

Mila@Rimbun:
:)

Hezesuze berkata...

amboiii camne ek masak nasi goreng main campak2 jek huhu

♥ p a A n i ♥ berkata...

sedapnyee!!

hajarus berkata...

hajar tengok nasi goreng akak ni pun dah terase sedapnyer... nyam2...wahhh sampai opis dp mkn lagi.. best2...

cintatehO berkata...

wahh sdpnye tgk gmbr pn dh rasa nk ggt jari...heee;)

cGi0 berkata...

adoooii.. sedapnya nasi goreng.