Power Rangers

Hah ko....macam tu sekali gayanya nak dapatkan buah dokong tu....hahaha...lain orang lain gayanya kot....tapi itulah aksi dramatik abang iparku untuk mendapatkan buah dokong di pokok...
Kalau takder dia,mungkin kami main kait dari bawah jer...berderai la buah tu jawabnya....

Apapun terima kasih bebanyak pada abang iparku kerana bersusah payah memanjat pokok dokong tu untuk kami...
Dan inilah hasilnya...
 

14 ulasan:

Nobita Sensei berkata...

dokong memang sedap! tapi lepas makan tu jenuh pegi jambanla..hehe.

Hezesuze berkata...

ish uols ada pokok buah dukung ye..?? kat mane tu bleh weols terjah hakhakhak

d_LA berkata...

perghhh..mmg dramatik la, dah mcm stuntman sudaaa =)

Idalara berkata...

bestnya buah dukong...mu favourite..

Kuman Chaos berkata...

buah dokong memang best.. tapi bleh sakit urat kalau makna bebanyak... kuman "hangin" Entry

Hanis Azla berkata...

sedapnya buah dukong.. lg best bila ada pokok sendiri ekk..

gnesop.com berkata...

wah.. bestnyer.. buah panas2 lagi

Iman berkata...

Nobita Sensei:
betol tu...tapi sodappp...

Iman berkata...

Hezesuze:
hehehe...kat kelantan...boleh jer..pi la terjah...kalau kat sana tak laku...takder orang nak beli....huhuhu...kalau pi,saya akan bagi free jer..banyak gitu..

Iman berkata...

d_LA:
Hahaha...betol tu...
mcm stuntman.....

Iman berkata...

Idalara:
saya pun suka sesangat buah ni...hantu...kikikik...boleh habiskan satu besen sekali hadap....ngehngeh...

Iman berkata...

Kuman Chaos:
yupp...betol tu...lepas makan,tidur malam akan terganggu...sakit2 urat semua...huhuhu

Iman berkata...

Hanis Azla:
sedap sungguh...glurpp..

Iman berkata...

gnesop.com:
hehehe...memang panas dan best...