Sukan Tahunan Sekolah Balqis

Pertama kali nak menyaksikan anak bermain sukan....hehehe...teruja Ibu!!!!!!!
Teruja aku nak pi stadium mini cheras nak nengok Balqis menyertai sukan tahunan sekolahnya peringkat wilayah persekutuan...
Malam sebelum hari sukan tu dia demam...badan panas sesangat...terus bagi ubat...bangun pagi tu,ok sikit tapi rasa lagi panasnya....Ingat tak nak bagi dia pi main sukan,tapi kesian la pulak....Bagi jer la...bukan selalu,setahun sekali...inipun pertama kali...aku pun teringin gak nak tengok anak main sukan...hehehe...
Tapi sampai kat stadium tu,aku terus bagi ubat....takut melarat lak,ditambah cuaca hari tu sememangnya panas...
Ceria gak walaupun badan tak berapa sihat...semangat kesukanan yang tinggi...Caiyyok anak ibu!!!!
Senyum dalam penat....
Gelak ketawa bersam ayahnya....
Main2 elok2 yer anakku...Menang bukan keutamaan...yang penting semangat kesukanan...

Kemesraan persahabatan yang dipamerkan
Moga kamu semua menjadi anak yang berguna pada keluarga,bangsa dan negara...Amin
Ramai gak la...18 buah sekolah....
Di bawah adalah aksi si ibu memujuk si anak bila sampai masa si anak sudah boring di padang...
"Balqis kena ikut cikgu,nanti cikgu cari Balqis nak suruh Balqis main lagi..."Tengok tu,Ayah dengan Ibu ada kat sini jer...Kami takkan tinggalkan Balqis...
"Anak ibu kuat!!!nanti ibu belikan belon dora untuk Balqis"Hehehe...ayat power untuk mencairkan hati si anak yang sudah jemu beraksi di padang...
Hahaha...Akhirnya..Si Ibu berjaya....Pergilah sayang!!!Ibu ada di sini...
Go Balqis!!!!Go!!!

Balqis tengah bersedia untuk memulakan permainan

Acara pembarisan...seronok lak melihat si cilik membuat pembarisan...Ciut miut jer diorang...huhuhu


1 ulasan:

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam Iman,

seronok dapat tengok anak membesar depan mata.

Balqis masuk larian ker, atau permainan berkumpulan.