Main Badminton

Sekarang ni tengah giler main badminton lak...setiap hari sabtu pasti turun kat Sungai Besi nak menghancurkan lelemak den yang makin nak membeku ni...hehehe
Bawak anak...bawak hubby...Opps..hubby bawak aku.....hehehe

Sempat lagi tu...hehehe
Seronok beb main badminton nih....sampai tak ingat nak balik....sedar2 kol 1.00
Hubby ku yang sememangnya tak boleh blah dengan badminton
Main Bang...main....jangan angkat...Smash terus!!!!Huhuhu
Mereka dengan dunia mereka sendiri...biarkanlah.....
Kreatif dan inovatif....hehehe
Dan seorang rakan opis yang sudi dan tak jemu 2 melayan karenah Balqis...

4 ulasan:

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam Iman,

Jaga kesihatan, maintain jaga badan...bagus tu..rasa body fresh jer yer.

Iman berkata...

sweetie2010.blogspot:Betol tu kak...Umur makin meningkat ni,kena jaga lebih sikit...2 bulan lepas saya chek kesihatan,kolestrol dan kadar gula saya tinggi...terkejut makkkk!!!!lepas tu...adalah sesi mengurangkan kolestrol...naik p.card tingkat 4 pun ikut tangga dan turun pun ikut tangga...
Takuttt kak....

Nigina berkata...

huhuhu dah lama tak main badminton

Iman berkata...

Nigina:Best wooo...mula2 main sebab dah lama tak main...habis satu badan sakit2..jalan pun rasa mcm tak betol jer...hehehe...yer la...sekali main,3 jam tak henti...lepas tu,bila dah biasa ni...ok la...seronok lak...rasa ringan jer satu badan....